Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه استان لرستان آماده برگزاری انتخابات است، افزود: یک هزار و ۴۸۹ شعبه آرای مردم استان لرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی را جمع خواهند کرد.

« محمود ثمینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، افزود: هم اکنون تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در استان لرستان اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان با بیان اینکه لرستان آماده برگزاری انتخابات است، اظهار داشت: مشارکت گسترده مردم مهم ترین رکن برگزاری انتخابات است.

 

وی با اشاره نظارت ویژه بر حسن برگزاری انتخابات، افزود: در این دوره از انتخابات  یک هزار و۴۸۹ شعبه برای استان پیش بینی شده است که از این تعداد ۷۲۵ شعبه شهری و۷۶۴ شعبه روستایی است.

 

ثمینی ادامه داد: آمار واجدین شرایط رأی دادن در استان ۱میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۴۴ نفر می باشد که ۷۴۱هزار و ۹۸۶ نفر  از این تعداد مرد و ۷۳۸ هزار و ۶۵۸ نفر دیگر زن هستند.

 

وی افزود: آمار رأی اولی های استان نیز ۶۸ هزار و ۴۳۸ نفر می باشند که  ۳۵ هزار و ۸۷ نفر مرد و ۳۳ هزار و ۳۵۱ نفر زن هستند. 

 

ثمینی مطرح کرد: در روز دوم اسفند متولدین ۱۳۸۰/۱۲/۲ و قبل از آن با در دست داشتن شناسنامه و شماره ملی می توانند به شعب أخذ رأی استان مراجعه و رأی خود را به صندوق ها بیندازند .

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اینکه ۱۸۳ نامزد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای کسب آرای مردم رقابت می کنند، گفت: از این تعداد نامزد انتخاباتی، ۱۷۳ نفر مرد و ۱۰ زن برای تصدی ۹ کرسی مجلس شورای اسلامی در ۷ حوزه انتخابیه با هم به رقابت خواهند پرداخت .

 

ثمینی اظهار: طبق آخرین آمار اعلام شده به تفکیک در حوزه انتخابیه خرم آباد وچگنی ۴۹ نفر ، بروجرد ۳۱ نفر ، الیگودرز ۱۶نفر، دورود وازنا ۲۰ نفر، کوهدشت و رومشکان۳۶نفر ، دلفان و سلسله ۱۰ نفر و در پلدختر ۲۱ نفر کاندیدا حضور دارند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان آمار نامزدهای انصرافی این دوره را ۸۱ نفر اعلام کرد و گفت: انصرافی های استان در حوزه انتخابیه خرم آباد وچگنی ۲۳ نفر ، بروجرد ۱۱ نفر ، الیگودرز ۷ نفر ، دورود وازنا ۱۱ نفر ، کوهدشت و رومشکان ۷ نفر ، دلفان و سلسله ۱۸نفر و پلدختر ۴ نفر بوده اند. 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: شعب اخذ رای مشارکت مردم انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزاری انتخابات استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد

دریافت 36 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6097467

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • راند دوم
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار