Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیین انعقاد این تفاهم نامه روز پنجشنبه با حضور اسماعیل عاقلی مدیرکل استاندارد استان کرمان و رضا کامیاب مقدس، مدیریت جهاد دانشگاهی کرمان در محل دانشگاه شهید باهنر انجام شد.

مدیر جهاد دانشگاهی کرمان در این نشست گفت: از سیاست های جهاد دانشگاهی استان کرمان در راستای استفاده از امکانات و نیروی تخصصی سایر دانشگاه‌ها ازجمله شهید باهنر، تحصیلات تکمیلی و دانشگاه آزاد اسلامی برای انجام تحقیقات و پژوهش‌های علمی و آزمایشگاهی تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا کامیاب‌مقدس سپس شرح مختصری از فعالیت های انجام شده توسط جهاد دانشگاهی ازجمله طرح آمایش استان کرمان (که پس از تکمیل طرح توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به استان‌ها ابلاغ شد)، تهیه سند توسعه فرهنگی و اجتماعی استان، تهیه سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری کرمان، انجام پروژه های علوم اجتماعی و تربیتی با اداره زندان ها، بهزیستی و گردشگری، طرح مدیریت جامع تالاب جازموریان و تهیه مجموعه مقالات و ارائه سمینارها و همایش های ملی و بین المللی ارائه کرد.

مدیرکل استاندارد استان هم در این دیدار بیان داشت: هسته اولیه تشکیلات سازمان ملی استاندارد با تصویب قانون اوزان و مقیاس ها در سال ۱۳۰۴ مطرح شد و در سال ۱۳۳۹ قانون اجازه تاسیس موسسه استاندارد ایران در شش ماده به تصویب مجلس وقت رسید که در چهارچوب هدف ها و مسئولیت های تعیین شده آغاز به کار نمود و البته در همان سال به عضویت سازمان بین المللی ایزو در آمد.

اسماعیل عاقلی افزود: پس از پیروزی انقلاب ۲ مرحله قانون سازمان ملی استاندارد تجدید نظر می شود و آخرین بار در سال ۱۳۹۶ قانون سازمان ملی استاندارد مورد تجدید نظر قرار گرفت و در آنجا وظایفی را برای استاندارد و سایر دستگاه‌ها تعریف شده است.

وی تصریح کرد: قانون گذار پنج وظیفه اصلی شامل استاندارد سازی، ارزیابی انطباق، اندازه شناسی اوزان و مقیاس ها، تایید صلاحیت و تحقیقات و پژوهش به منظور به روز رسانی استانداردها را برای سازمان ملی استاندارد مشخص کرده که با توجه به حجم و عمق وظایف محوله و محدویت های پیش رو سیاست سازمان ملی استاندارد استفاده از توانمندی های علمی، فنی و آزمایشگاهی دانشگاه‌ها است.
در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری بین اداره کل استاندارد استان و مدیریت جهاد دانشگاهی کرمان امضاء و مبادله شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بهزیستی دانشگاه آزاد اسلامی زندان سازمان مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سازمان ملی استاندارد جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب گرایلو عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: به دنبال رونق و رشد فعالیت‌های ترانزیتی در چند سال اخیر، یک فقره تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با یک شرکت فعال در این حوزه به ارزش هشت میلیون دلار برای احداث و بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های سبک و سنگین نفتی به امضا رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه، سرمایه‌گذار خارجی مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین به ظرفیت ۴۰ هزار متر مکعب با هدف فعالیت‌های ترانزیتی احداث می‌کند.

وی گفت: امید است انعقاد این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با شرکت بازرگانی خارجی بتواند سرآغازی برای تقویت فرآیند فعالیت‌های ترانزیتی و حضور پررنگ‌تر سرمایه گذاران در زمینه توسعه فعالیت‌های لجستیکی و ایجاد زیرساخت‌های بندری در اراضی توسعه‌ای این بندر بزرگ تجاری بشود.

گرایلو اظهار کرد: با اتخاذ تمهیدات مناسب به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های ترانزیتی در مجتمع بزرگ بندر امام، ترانزیت کالا در سال گذشته به بیش از سه میلیون و ۷۲۷ هزار تن رسید که بیش از ۲ برابر رشد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

کد خبر 6088182

دیگر خبرها

  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد