Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین، با دبیرکل اوپک دیدار و دو طرف تحولات بازار نفت را در پی شیوع ویروس کرونا در چین بررسی کردند.
به گزارش شانا، کاظم غریب‌آبادی و محمد سانوسی بارکیندو در این دیدار که در محل دبیرخانه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در وین برگزار شد، تحولات جاری در بازارهای جهانی نفت خام متعاقب شیوع ویروس کرونا در چین را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و دبیرکل اوپک همچنین بر نقش مهم این سازمان در کمک به حفظ ثبات پایدار در بازارهای نفت و تامین منافع متقابل تولید و مصرف کنندگان، تاکید کردند.
بارکیندو در این دیدار بر ضرورت مشورت‌های نزدیک میان اعضای اوپک و همچنین کشورهای غیر عضو اوپک در چارچوب توافقنامه همکاری، به‌ویژه در شرایط مبهم کنونی، تاکید کرد.
غریب آبادی نیز با رد تحریم‌های غیرقانونی و یکجانبه نفتی ایران، بر اعمال حقوق ایران در هر زمان و با هر شرایطی که صلاح بداند، تصریح کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم

سخنگوی سازمان ملل در واکنش به تجمعات دانشجویی در آمریکا در حمایت از مردم غزه گفت: دبیرکل سازمان ملل از حق مردم آمریکا برای اعتراض مسالمت آمیز حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دبیرکل سازمان ملل حامی سرسخت آزادی بیان از جمله در آمریکا است و از حق مردم برای اعتراض مسالمت آمیز حمایت می کند.

سخنگوی سازمان ملل تصریح کرد: دبیرکل سازمان ملل همچنین اعلام کرده است که باید اطمینان حاصل شود این اعتراضات تبدیل به انتشار اظهارات نفرت انگیز نشود. ما در زمان حساسی هستیم. روسای دانشگاه‌ها با زمان چالشی مواجه هستند و باید در تمام این مسایل موازنه ایجاد کنند.

کد خبر 748193

دیگر خبرها

  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • دیدار مخفیانه دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان در رستوران تا پاسی از شب لو رفت+ تصاویر
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی