Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:: مهم‌ترین مأموریت پلیس در پایان سال جاری تأمین نظم و امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی است که آمادگی‌های لازم در این رابطه احراز شده است.

او  افزود: براساس قانون، حفاظت از صندوق‌های اخذ آرا و شعب اخذ رأی بر عهده نیروی انتظامی است که پلیس با آمادگی و تمام توان در استان وظیفه حراست از صندوق‌های اخذ رأی را بر عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از مدت‌ها پیش برنامه ریزی‌های لازم برای تامین امنیت انتخابات صورت گرفته و تلاش ما بر این است تا با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود شاهد برقراری امنیت مطلوب در زمان انتخابات باشیم تا شرایط برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود.

سردار قنبری با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصدی مجموعه انتظامی سیستان و بلوچستان در این ماموریت مهم خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش در انتخابات یک اصل مهم برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است و پلیس استان در این زمینه همه توان خود را به کار بسته و به صورت لحظه‌ای مراقبت‌های لازم را انجام می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان تاکید کرد و گفت: وظیفه دینی و انقلابی هر ایرانی به عنوان یک عضو از ملت بزرگ ایران شرکت در انتخابات است و انشاا... با حضور گسترده مردم عزیز در این انتخابات سرنوشت ساز شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در دفتر زرین انقلاب باشیم.

انتهای پیام/.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی انتخابات مجلس یازدهم انتخابات مجلس 98 سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از خبر روز شنبه خبرگزاری پلیس، سرهنگ" نورمحمدی" با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می‌شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

شهرستان ملادر در غرب استان تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد