Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@03:07:37 GMT

آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات پرشور در دره شهر

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۷۷۷۶

آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات پرشور در دره شهر

کیانوش محمد نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مدت برگزاری فعالیت ستادهای تبلیغاتی نامزدها و حضور خود نامزدها یا نمایندگانشان در جمع مردم این شهرستان مشارکت گسترده شهروندان دره شهر در این برنامه ها نویدبخش حضور حداکثری آنها در انتخابات دوم اسفندماه است.

وی در مورد فراهم بودن شرایط برگزاری انتخابات در شهرستان دره شهر افزود: برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان ۵۰ صندوق پیش بینی شده که از این تعداد ۳۶ صندوق ثابت و  ۱۴ صندوق سیار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: از جمعیت ۴۳ هزار و ۵۰۰ نفری شهرستان دره شهر ۳۰ هزار نفر حائز شرایط اخذ رای هستند که بدون شک مردم این شهرستان در همه پرسی دوم اسفندماه با حضور پرشور و منسجم خود در پای صندوق ها بار دیگر اتحاد و انسجام خود را اثبات می کنند. 

فرماندار دره شهر با اشاره عوامل اجرایی شهرستان یادآورشد: قبل از انتخابات، هیات های مختلف از جمله هیات اجرایی، هیات بازرسی و هیات نظارت تشکیل شده است و مشکلی در خصوص هیات ها در این شهرستان وجود ندارد.

گام دوم انقلاب، قانون مداری، بی‌طرفی و انسجام ملی ، شعار یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

استان ایلام دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است که دو کرسی آن متعلق به حوزه شمالی شامل شهرستان های ایلام، سیروان، چرداول، هلیلان، ایوان، مهران و ملکشاهی  است و یک کرسی متعلق به حوزه جنوبی شامل شهرستان های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان است.

استان ایلام بر اساس آمار رسمی در ۱۰ دوره گذشته برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی میانگین مشارکت ۷۵ درصدی در انتخابات را ثبت کرده است که از ۷۰ درصد معیار مشارکت حداکثری بالاتر است.

در استان ایلام از بین ۱۳۹ نفر داوطلب، صلاحیت ۶۱ نامزد نهایی از سوی شورای نگهبان تایید شد که در روزهای اخیر با انصراف تعدادی از این افراد در نهایت ۲۷ نفر در حوزه شمالی و ۱۸ نفر در حوزه جنوبی به رقابت خواهند پرداخت.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در ۵۵۴ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی در نقاط مختلف استان ایلام در هر دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران برگزار می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات انقلاب شورای نگهبان شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان ایلام دره شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد

                                                                 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سپهر خلجی در نشست شورای اداری استان ایلام با اشاره به اینکه روایت اقدامات انجام گرفته در دولت برای مردم لازم و ضروری است اظهار داشت: تبیین، رفع شبه و روایت گری جزو اولویت‌های مسؤولان باید باشد، و مسئولان مقایسه‌ای از آمار عملکرد دولت را به مردم ارائه دهند.

وی عنوان کرد: آرایش رسانه‌ای دشمن آفندی شده است، یعنی علاوه بر برجسته کردن نقاط ضعف، حتی به نقاط قوت کشور هم حمله رسانه‌ای می‌کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: درگیر جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها هستیم، الان حوزه جنگ رسانه‌ای دشمن بیشتر در بخش اقتصادی است .

خلجی با اشاره به اینکه وظیفه ما امیدآفرینی و اعتماد سازی است، عنوان کرد: ما رشد بالای ۶ درصد در کشور را تجربه کردیم و این میزان به هشت درصد خواهد رسید.

وی در ادامه مطرح کرد: پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف مثل فضایی، ارتباط با کشور‌های خارجی، قابل توجه است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه هر مدیر مسئول اصلی اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی خود است عنوان کرد: باید طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ایلام پیوست اطلاع رسانی تعریف شود.

خلجی با عنوان اینکه باید حوزه اطلاع رسانی اولویت شناخته شود یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی از افراد توانند برای روابط عمومی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای