Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@07:10:12 GMT

آمادگی نیروی انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۷۷۸۸

آمادگی نیروی انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: تمام تمهیدات لازم برای برقراری امنیت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اندیشیده شده است.

خسرو نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: تمام تمهیدات لازم جهت برقراری نظم و امنیت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر استان اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وظیفه حوزه پلیس و نیروی انتظامی، برقراری نظم و امنیت در مناسبت‌های مختلف است، اظهار داشت: بحث انتخابات از چند ماه قبل در جلسات مطرح شده و تصمیمات لازم گرفته شده است و به نقطه مطلوبی رسیده‌ایم.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در تامین امنیت برگزاری انتخابات در استان مشکلی نخواهیم داشت و تاکید ویژه‌ای بر هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی و همچنین مشارکت مردم در انتخابات صورت گرفته است.

نجفی تصریح کرد: ما از تمام ظرفیت‌ها و امکانات سپاه و بسیج استان در جهت ایجاد نظم و امنیت استفاده کرده‌ایم و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس امنیت انتخابات نجفی فارس نظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  در این دور از انتخابات ۲۸۷ شعبه اخذ رای به همراه ۲ شعبه سیار تدارک دیده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس