Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان آمادگی کامل پلیس استان در برقراری انتخاباتی امن در سطح استان از آحاد مردم عزیز استان برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار"حسن مفخمی شهرستانی" فرمانده انتظامی استان مرکزی  امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشینه درخشان نظام اسلامی در گام اول انقلاب، گفت: حضور مردم در انتخابات، قوت و استحکام اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی را می‌افزاید و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انتخابات را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و اضافه کرد: امّت رشید و مسئولیت شناس و هوشیارِ ایران که با شرکت پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با حضوری آگاهانه در انتخابات پیش رو، یکی دیگر از باشکوه ترین جلوه های تعهّد دینی و عزم ملّی را در روز دوم اسفند به نمایش خواهند گذاشت و در مقابل دیدگان حیرت‌زده‌ جهانیان، اراده‌ پولادین خود را برای پایداری در مسیر انقلاب اسلامی و پاسداری از مبانی و ارزش های آن به اثبات خواهند رساند.

رئیس پلیس استان مرکزی با تاکید به نامزدهای انتخاباتی و مردم در التزام به شرع مقدس و قانون و دعوت برای حضور پرشور و رای آگاهانه در انتخاب افراد اصلح برای جایگاه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:فرماندهی انتظامی استان از تمامی آحاد و ملت حماسه آفرین ایران اسلامی دعوت می‌کند تا با توجه شیطنت دشمنان و تلاش خناسان برای کمرنگ شدن حضور مردم پای صندوق های رأی، ضمن لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل مجلسی قوی و انقلابی، با حضور حماسی و گسترده در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به وظیفه دینی و ملی خود عمل کرده و بار دگر اقتدار و سربلندی ایران اسلامی و یأس دشمنان سرسپرده آن را رقم زنند.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی با اشاره به برنامه ریزی و پیش بینی های گسترده پلیس و دیگر دستگاه های متولی نظم و امنیت در برقراری امنیت کامل این دوره از انتخابات در سطح استان گفت: بر اساس قانون نیروی انتظامی مسئولیت مهم تامین نظم و امنیت انتخابات را بر عهده دارد و در سطح استان با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود، بسترهای اجرایی این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

مفخمی شهرستان با تاکید بر اینکه خط قرمز پلیس، ایجاد خدشه در امنیت و آرامش شهروندان است، خاطر نشان کرد: ایجاد بستر امنیت و آرامش کامل برای حضور آحاد شهروندان در پای صندوق های رای، تکلیفی بر عهده پلیس و تمامی دستگاه های متولی نظم و امنیت است که به یاری حق تعالی این مسئولیت خطیر نیز به خوبی و با همکاری عموم مردم به انجام خواهد رسید.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ایران اسلامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات

حزب اسلامی ایران زمین برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر؛ فهرست ۱۶ نفره پیشنهادی خود را در دوردوم انتخابات به جبهه پیشرفت ،رفاه ،و عدالت و هیئت عالی شورای وحدت اعلام کرد که ۱۳ نفر از ۱۶ نفر به تصویب رسید و فهرست۱۳+۳بعنوان لیست نهایی به مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، پردیس واسلامشهر معرفی شد.

دریکی دو روزبا قیمانده به انتخابات جز دعوت به مشارکت هر چه بیشترمردم که کاری نمی شود کرد،اینهم می شود"گفتاردرمانی" که مردم بامشارکت واقعی حدود ۳۸در صدی خود وشکستن رکورد مشارکت حداقلی نسبت به انتخابات های ۹۸وبه قبل درروز۱۱ اسفند نشان دادند که (گفتاردرمانی انتخابات) هم چندان اثری درافزایش مشارکت نخواهد داشت. مضافا اینکه درانتخابات۲۱اردیبهشت دو عامل دیگر هم به کاهش مشارکت نسبت به دوراول دامن خواهد زد که یکی طبیعی و نتیجه خارج شدن هزاران نامزد از دور رقابت است که طرفداران خاص خودشان را دارند و بخشی از آنان پای صندوق‌ها نخواهند آمد. عامل دوم اتفاقات تلخی است که درفاصله ۱۱ اسفند تاکنون از ناحیه دو روحانی سرشناس دارای تریبون و همچنین گرفتن عروسی دختر شخصیت شناخته شده درسوپر لاکچری‌ترین هتل پایتخت باهزینه میلیاردی است که ازجمله مستندات و مصادیق وجود اختلاف طبقاتی میان مردم ومسئولان محسوب شد. .امام علی (ع) درنامه۵۳نهج البلاغه آنرا ازآفات۳ گانه حکو مت و از عوامل رویگردانی مردم ازدولت های اسلامی میداند که موجب دلسردی و قهربرخی باصندوق های رای خواهد شد.

البته معتقدم مردم نباید حساب"سوءعملکرد مسئولان" رابپای "نظام"بگذا رند، دولت ها می آیند و می روند واین "نظام جمهوری اسلا می" است که باید بماند وهمه ما بحکم وظیفه دینی وملی باید درحفظ و بقاء این نظام بکوشیم که بفرموده امام(ره):«حفظ نظام ازاوجب واجبات است».

نهادم قدسی که درکنارهمه مشکلات ناشی ازناکارآمدی برخی مسئولان در ادوار مختلف دستاوردهای ارزشمند و فراوانی داشته است ازجمله پیروزی شکوهمندانقلا ب اسلامی،پیروزی در ۸ سال جنگ تحمیلی که آرزوی تصرف یک وجب ازخاک سرزمین مقدسمان را به دل دشمنان گذاشت،پیشرفت های چشمگیری که درحوزه نانو و فن آوری های نوین ودانش بنیان بحکم "من استطعتم من قوه ورباط الخیر"داشته ایم که منجربه ساخت پیشرفته ترین سلاح های جنگی وافزا یش قدرت دفاعی نظام دربرابر دشمنان شده است که حمله اخیر موشکی و پهبادی به موا ضع نظامی رژیم منحوس وسفاک صهیونیستی که مجهزبه سلاح شیمیایی درمنطقه و موردحما یت بی چون وچرای آمریکا و کشورهای اروپایی است که جرائت پا سخ را ازرژیم غاصب سلب نمود و بسیاری ازموفقیت های دیگر که مایه سربلندی واقتدارنظام جمهوری اسلامی ایران درمنطقه و جهان شده است و بعنوان قدرتمندترین کشورمنطقه، تکیه گاه وامید کشورهای اسلامی بشمارمی آید دلیل محکمی است که حتی تحت بدترین شرایط نباید پشت نظام راخالی کرد بلکه برای حفظ نظام و ناامید ساختن دشمنان برانداز باید در میدان بود که حضور در پای صندوق های رای ولو برای رای به یک‌ نفرهم بودن درمیدان است و خاری برچشم دشمنانی که بدخواه ملت ایران هستند و البته درجای خود با تقویت روحیه مطالبه‌گری به بیان مطالبات برحق خود از مسئولین باید پرداخت و هنگام لزوم بحساب نمایندگان ومسئولان بی کفایت در هر مقام و مرتبه‌ای که باشند باید رسید.

دبیرکل حزب لسلامی ایران زمین

212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904423

دیگر خبرها

  • مردم با حضور در انتخابات در تعیین سرنوشت خود اثرگذار باشند
  • مردم از انتخاب اصلح غفلت نکنند
  • حضور به موقع پلیس، مانع از خودسوزی یکی از شهروندان شد
  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • اقتدار، رشد اقتصادی و نظامی کشور در گروی افزایش جمعیت
  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌