Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-01@01:50:36 GMT

تصویری غیرمتعارف از مهاجم پرسپولیس در دبی! +عکس

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۷۹۹۱

تصویری غیرمتعارف از مهاجم پرسپولیس در دبی! +عکس

صراط:

بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بعد از تساوی ۲ بر ۲ مقابل شارجه از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در حالی روز گذشته به تهران بازگشتند که استوکس مهاجم ایرلندی این تیم همراه آن‌ها از امارات به تهران بازنگشته است.

به گزارش خبر ورزشی این مهاجم ایرلندی و سابق باشگاه تراکتور که سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان در نیم فصل به جمع سرخ‌پوشان پایتخت اضافه شد تا مشکل گلزنی این تیم را در خط حمله برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس همراهی کاروان پرسپولیس و سفر به امارات برای بازی با شارجه با با دریافت مجوز از کادرفنی، این تیم را در سفر به ایران همراهی نکرد.

این در حالی است که این بازیکن از نظر بدنی با ادعای کادرفنی هنوز به فرم ایده آل نرسیده و همین مساله باعث شده تا طی دیدار‌های اخیر شرایط حضور فیکس در ترکیب را به دست نیاورد. با این حال در شرایطی که کادرفنی می‌توانست با این درخواست وی مخالف کرده و با قرار دادن برنامه تمرینی مناسب او را برای دیدار حساس با سپاهان آماده کند، اجازه حضور بیشتر در دبی را برای او صادر کرد. اما استوکس با انتشار تصاویری عجیب از حضور خود در دبی و فضای غیرمتعارف خبرساز شده است تا نشان دهد از این فرصت برای تفریح خود سود برده است و باید دید واکنش باشگاه در قبال این بی انضباطی چه خواهد بود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مهاجم پرسپولیس دبی لیگ قهرمانان آسیا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

دیگر خبرها

  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد