Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  دکتر کیانوش جهانپور، گفت: تا صبح امروز (پنجشنبه ۱ اسفند ۹۸) آزمایشات از ابتلای دو مورد جدید در قم و یک مورد در اراک به کرووید ۱۹ حکایت دارد، هر سه بیمار تابعیت ایرانی داشته و فرد مبتلا در اراک نیز ساکن قم و از همکاران پزشک ما است. با احتساب این موارد تعداد مبتلایان کرووید ۱۹ تایید شده در کشور به پنج نفر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این رابطه امروز صبح نشست قرارگاه مقابله با کروناویروس با حضور وزیر بهداشت و معاونین این وزارتخانه و ارتباط ویدیویی با روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد و موضوعاتی همچون ساختار پیشگیری، شناسایی و مدیریت این بیماری و هم‌چنین آمادگی مراکز فوریت‌های پزشکی و تیم‌های واکنش سریع، آمادگی تخت‌های بیمارستانی، آموزش همگانی و پروتکل بهداشتی پیشنهادی برگزاری انتخابات دوم اسفند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. بیشتر بخوانید: کرونا چگونه منتقل می‌شود و چه علائمی دارد؟ وزارت بهداشت اعلام کند چگونه دو نفر به کرونا مبتلا شدند؟/ اگر کرونا مستقیم از چین وارد شده، قصور بسیار بارزی اتفاق افتاده استرییس کمیته روابط عمومی قرارگاه مقابله با کروناویروس یادآور شد: با دستور وزیر بهداشت، مرخصی تمامی روسا و معاونین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور تا اطلاع ثانوی لغو و مقرر شد که تمامی ماموریت‌های خارج از کشور نیز از دستور کار، خارج شود.

دکتر جهانپور اضافه کرد: پیشنهاد محدود کردن موقت رفت و آمد به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، مسجد جمکران و سایر اماکن زیارتی و محال تجمع در شهر قم، ارائه شده و امیدواریم که با پیگیری و ابلاغ استانداری قم، این موضوع عملیاتی شود.

بنابر اعلام پایگاه خبری وزارت بهداشت، وی تاکید کرد: توصیه وزارت بهداشت، لغو اردو‌های سیاحتی و زیارتی دانشجویی و دانش آموزی و همچنین لغو تمامی سمینار‌ها و همایش‌ها در شهر قم تا اطلاع ثانوی است و این موضوع به اطلاع نهاد‌های ذیربط رسیده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در مورد انتخابات دوم اسفند و برگزاری شکوهمند آن در سراسر کشور، گفت: ملاحظه خاصی در این زمینه وجود ندارد و پیشنهادات و توصیه‌های پیشگیرانه و بهداشتی برای برگزاری انتخابات در سراسر کشور و به ویژه حوزه انتخابیه قم، به اطلاع ستاد انتخابات کشور رسیده و وزارت کشور ضمن استقبال، این موارد را در دستور کار خود قرار داده است. لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rJF خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کرونا ویروس ابتلا به کرونا سراسر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی