Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:49:37 GMT

ثبت ۲۹،۸ میلی‌متر باران در حسینیه

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۸۱۶۶

ثبت ۲۹،۸ میلی‌متر باران در حسینیه

به گزارش ایرنا محمد سبزه زاری پنجشنبه اظهار داشت :در این مدت در صفی آباد دزفول ۱۶.۱ ، دهدز۱۴.۷ ، لالی  ۱۳ ، شوش  ۱۲.۸ ، گتوند ۱۰ ، ایذه  ۹.۸ ، مسجد سلیمان ۸.۷  و  کشاورزی اهواز۵.۳ ، بهبهان ۳.۳ ، اهواز    ۱.۲ ، رامهرمز ۱.۱ ، بندر ماهشهر ۱ ، آغاجاری  ۰.۶ ، شادگان ۰.۶ ، هندیجان ۰.۴ و امیدیه ۰.۲  میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در بررسی نقشه های پیش یابی سامانه بارشی مستقر بر روی استان تا اواخر امشب سبب بارش باران و رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ و وزش باد نسبتا شدید خواهد شد.

وی بیان داشت : از بامداد روز جمعه جو نسبتا پایداری در استان پیش بینی می شود و انتظار داریم سامانه بارشی بعدی از عصر یکشنبه تا اواخر وقت چهارشنبه جو استان را تحت تاثیر قرار دهد .

وی افزود : در ۲۴ساعت گذشته امیدیه با ۳۰.۶درجه سانتیگراد و دهدز با  ۸.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین درجه دما را در خوزستان داشتند. بیشینه و کمینه دمای هوای اهواز نیز در این مدت بین ۲۸.۸و ۱۶.۸ درجه سانتیگراد در نوسان بود.به گزارش ایرنا بارش باران این رحمت الهی در اهواز و اکثر نقاط استان  از روز چهارشنبه به هوا لطافت خاصی  را بخشیده و از گردو خاک دو سه روز اخیر کاسته است .

با گذشت یک روز  از بارش باران در اهواز برخی از معابر عمومی دچار آبگرفتگی شده که ماموران شهرداری در سطح شهر نیز برای مقابله و کنترل آبگرفتگی معابر در حال هدایت آب های جمع شده به خروجی های معابر کرده است.

پلیس راه خوزستان نیز اعلام کرد: با وجود بارندگی‌  همه راه‌های اصلی و فرعی خوزستان باز و تردد در آنان جریان دارد.

پلیس راه به رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر خوزستان را دارند خواست زنجیر چرخ همراه داشته باشند و با سرعت مطمئن حرکت کنند.

برچسب‌ها بارش برف بارش باران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش برف بارش باران سازمان هواشناسی بارش برف بارش باران سازمان هواشناسی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته در ورزنه نیز ۶ میلی متر، پادنای علیا و اصفهان ۳ میلی متر، فریدونشهر ۲ میلی متر و چادگان یک میلی متر بارش باران ثبت شده است.
لیلا امینی با اشاره به اینکه با توجه به خروج سامانه ناپایدار از استان جوی به نسبت پایدار تا روز سه شنبه بر روی استان است حاکم است، افزود: از بعد از ظهر و اوایل امشب با فعال شدن برخی از امواج ناپایدار، رشد ابر، وزش تند باد لحظه‌ای و بارش خفیف باران در استان انتظار می رود .  
وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: از بعدازظهر روز چهارشنبه پیش رو سامانه جدیدی وارد استان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فیلم/آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • بارش شدید باران سبب آب‌ گرفتگی در برخی معابر شیراز شد
  • بارش باران و آب گرفتگی معابر در شیراز
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • (تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران