Web Analytics Made Easy - Statcounter

این بخشنامه به تمامی دستگاه‌های اجرایی که تا کنون افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری در آن‌ها اجرا نشده ابلاغ شده است.

در بخشنامه ابلاغی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور آمده است: با عنایت به اینکه برخورداری کارکنان دستگاه‌های اجرایی از افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری تا پنجاه درصد (۵۰ %) پس از تصویب هیأت وزیران و شورای حقوق و دستمزد، منوط به وجود اعتبار در بودجه‌های سنواتی است و طی سال‌های گذشته تعدادی از دستگاه‌های اجرایی طبق مقررات و ضوابط قانونی از افزایش امتیازات مذکور استفاده کرده‌اند و تعداد دیگری از دستگاه‌های اجرایی با وجود مصوبه هیأت وزیران و مصوبه شورای حقوق و دستمزد مبنی بر افزایش تا پنجاه درصدی امتیازات فصل دهم، به دلیل عدم وجود اعتبارات مصوب نتوانستند برای کارکنان خود از افزایش مذکور استفاده نمایند و این امر منجر به نابرابری و اختلاف در پرداخت‌های نیروی انسانی گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
لذا با توجه به تأکید رئیس جمهور محترم برای رفع تبعیض و رعایت عدالت در پرداخت‌ها و در راستای اجرای تبصره ۳ ماده ۲۹ و ماده ۳۰ قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اعلام دستگاه‌های اجرایی متقاضی اعمال افزایش امتیازات، مبنی بر امکان اجرای مصوبات مذکور از محل اعتبارات مصوب، به موجب این بخشنامه دستگاه‌هایی که تاکنون کارکنان آن‌ها از مصوبات فوق‌الذکر و دیگر افزایش‌های مشابه در امتیازات برخوردار نشده‌اند می‌توانند از تاریخ اول اسفند ۱۳۹۸ نسبت به افزایش تا پنجاه درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری طبق مفاد مندرج در مصوبات مذکور برای کارکنان خود اقدام نمایند.

در این بخشنامه تاکید شده است: اجرای این بخشنامه منوط به عدم ایجاد هرگونه بار مالی مازاد بر اعتبارات مصوب و تخصیص داده شده است.

بر اساس بخش دیگری از این بخشنامه حقوق و مزایای کارکنان قرارداد انجام کار معین (مشخص) موضوع بند "ب" ماده ۲۸ قانون برنامه ششم توسعه، معادل هشتاد درصد (۸۰ %) حقوق و مزایای کارکنان پیمانی همتراز در این دستگاه‌ها تعیین می‌شود و نحوه اعمال این افزایش براساس دستورالعملی خواهد بود که با پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام خواهد شد.

همچنین در ابلاغ نوبخت آمده است: منابع مورد نیاز برای اجرای این بخشنامه در سال ۱۳۹۹ از محل اعتبارات هزینه‌ای مصوب دستگاه‌های اجرایی، با تأکید بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها و درآمد‌های حاصل از فروش اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول مازاد، با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و هم‌چنین سایر موارد پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی با تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور تأمین می‌شود.

* فرارو

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی امتیازات فصل دهم افزایش امتیازات دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش ۸۱ درصدی صادرات کالا از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کلیم الله وثوقی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در یک ماه گذشته ۶۴ هزار و۵۹۹ تن کالا از این مرز صادر شده است، اظهار کرد: این میزان کالا توسط سه هزار دستگاه کامیون از مرز بیله سوار صادرات شده است.

وی با اشاره به اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۳۵ هزار و۷۳۱ تن کالا از مرز بیله سوار صادرات شده بود، افزایش ۸۰ درصدی را شاهد هستیم، افزود: عمده کالاهای صادر شده شامل کاشی، شیشه، سیب زمینی، سنگ‌های ساختمانی، انواع نمک و پروفیل است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، واردات دو هزار و۶۸۱ تن کالا را در یک ماهه گذشته توسط ۱۳۰ دستگاه کامیون از مرز بیله‌سوار یادآور شد و اظهار داشت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود سه هزار تن کالا وارد شده بود کاهش ۹ درصدی را شاهد هستیم.

وثوقی در مدت یاد شده از ترانزیت ورودی بیش از ۳۴ هزار تن کالا از مرز بیله‌سوار خبر داد و خاطرنشان شد: این میزان کالا توسط هزار و۵۰۶ دستگاه کامیون به‌صورت ترانزیت ورودی وارد مرز بیله‌سوار شده است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با بیان اینکه در یک ماه گذشته ۵۵ هزار و۶۹۳ تن کالا توسط دو هزار و۵۵۳ دستگاه کامیون از مرز بیله‌سوار ترانزیت خروجی شده است، ادامه داد: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴۶ هزار و۸۲۳ تن کالا ترانزیت خروجی شده بود افزایش ۱۹ درصدی را شاهد هستیم.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از این میزان کالا ۵۳ درصد توسط کامیون ایرانی ،۳۹ درصد توسط کامیون آذری و هشت درصد نیز توسط کامیون سایر ملیت‌ها ترانزیت خروجی شده است.

وثوقی در یک ماه گذشته تردد ۱۲ هزار و۲۳۴ دستگاه وسیله نقلیه اعم از پر و خالی را از مرز بیله‌سوار یادآور شد و افزود: از این میزان شش هزار و۴۷۵ دستگاه وارد و ۵ هزار و۷۵۹ دستگاه نیز از مرز خارج شده است.

وی با اشاره به اینکه در یک ماهه گذشته حدود ۱۲ هزار دستگاه کامیون و ۲۴۶ دستگاه اتوبوس از مرز بیله‌سوار تردد کرده‌اند، گفت: در تردد وسیله نقلیه اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۶۲ دستگاه تردد کرده بود، افزایش ۵۲ درصدی و در تردد وسیله نقلیه کامیون نیز افزایش ۳۱ درصدی را شاهد هستیم.

کد خبر 751139

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • چرا متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین اجرایی نشد؟ | مابه‌التفاوت واریز خواهد شد
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است