Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:46:18 GMT

اسکای: مورینیو،‌ ناکام بازی‌های حذفی‌ لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۸۶۵۳

اسکای: مورینیو،‌ ناکام بازی‌های حذفی‌ لیگ قهرمانان

یک رسانه انگلیسی آقای خاص را مربی ناکام مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا در 6 سال اخیر معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته با باخت یک بر صفر تاتنهام مقابل آر.ب لایپزیگ آلمان، ژوزه مورینیو صاحب رکورد منفی جدیدی شد. در این مورد اسکای اسپورت اعلام کرد مربی پرتغالی با این نتیجه، تعداد باخت‌هایش در مراحل حذفی پیکارهای باشگاهی قاره سبز به 7 افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیگ قهرمانان اروپا وی از آوریل سال 2014 تاکنون در هیچ بازی حذفی این رقابت‌ها تاکنون برنده نبوده است. این در حالیست که «آقای خاص» در سال‌های 2004 با پورتو و 2010 با اینترمیلان فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است.

مربی 57 ساله از سال 2000 مربیگری را با تیم بنفیکا شروع کرد و تاکنون هدایت تیم‌های لیرا،‌پورتو، چلسی (2 دوره)، اینترمیلان، رئال مادرید، منچستریونایتد و تاتنهام هاتسپر بوده است.

انتهای پیام/س

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا مورینیو آلمان رسانه لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است

دیدار پاری سن ژرمن و دورتموند، مهم ترین دیدار این باشگاه از زمان روی کار آمدن رئیس قطری اش است. 

طرفداری | پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فرصت حضور در دومین فینال تاریخش را پیش روی خودش می بیند. ناصر الخلیفی، در مصاحبه اش با اکیپ راجع به اهمیت این بازی صحبت کرد.

ما در حال ساختن چیزی برای آینده هستیم. من به آن بسیار افتخار می کنم، صرف نظر از نتیجه، فردا ما نماینده باشگاه پاری سن ژرمن، پاریس و همچنین فرانسه و همه هوادارانمان از سراسر جهان هستیم. این شاید مهم ترین بازی از زمان حضور من (به عنوان رئیس) در باشگاه باشد، زیرا اولین نیمه نهایی (لیگ قهرمانان) در مقابل هوادارانم خواهد بود. 

الخلیفی که در نوامبر ۲۰۱۱ به پاری سن ژرمن آمد، شاهد حضور پاریسی ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۰ بود که در نهایت به شکست مقابل بایرن مونیخ منتهی شد، اما به دلیل شرایط کرونا، هیچ تماشاگری در آن بازی حضور نداشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • سرنوشت پاریس و دورتموند در دست داور ایتالیایی
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان