Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@03:19:43 GMT

در دیدار پمپئو با شاه عربستان چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۸۶۵۶

در دیدار پمپئو با شاه عربستان چه گذشت؟

 

به گزارش تابناک، خبرگزاری رسمی عربستان (واس) گزارش داد که پادشاه سعودی و وزیر خارجه آمریکا، روابط بین دو کشور و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و مواضع ریاض و واشنگتن در قبال این تحولات را بررسی کردند.

در این دیدار سفیر عربستان در آمریکا، «فیصل بن فرحان بن عبدالله» وزیر خارجه سعودی و «مساعد بن محمد العیبان» مشاور امنیت ملی عربستان حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف آمریکا نیز، سفیر واشنگتن در ریاض، معاون وزیر خارجه در امور خاور نزدیک و سخنگوی رسمی وزیر خارجه آمریکا حضور داشتند.

وزیر امور خارجه آمریکا امروز ادعا کرد که خرسند است که برای گفت‌وگو در خصوص تعهد قوی آمریکا به امنیت عربستان سعودی و نیاز مستمر به مقابله با ایران به ریاض رفته است.

وزیر خارجه آمریکا از آفریقا راهی ریاض شده است.

ریاض یکی از پرشمارترین مقاصد سفر وزیر خارجه آمریکاست و عموما موضوع چگونگی مقابله با تهران، در برنامه سفرهای وی قرار دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیام مردم تبریز کرونا در ایران انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پمپئو پامپئو سعودی عربستان سعودی وزیرخارجه آمریکا قیام مردم تبریز کرونا در ایران انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی

سفیر ایران روز گذشته در دیدار با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی بر اهمیت رایزنی‌های مستمر تهران و مسقط تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، موسی فرهنگ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان با "شهاب بن طارق بن تیمور آل سعید"، معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی دیدار و گفتگو نمود.

سفیر ایران در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌ها و تجربیات همکاری در حوزه دفاعی، اهمیت رایزنی‌های مستمر دو‌ کشور در حوزه‌های مربوطه را مورد تاکید قرار داد.

معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی نیز با اشاره به روابط تاریخی و ممتاز ایران و عمان، ابراز امیدواری کرد که مناسبات دو‌ کشور در زمینه‌های مختلف توسعه یابد.

تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عماندرباره تداوم ابتکار عمان در راستای لغو تحریم‌‌ها گفتگو شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولد توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل/ آیا آمریکا مجوز غنی سازی را به عربستان سعودی می دهد؟/ ریاض در یک قدمی پیروزی بزرگ قرار دارد
  • احتمال توافق ریاض-واشنگتن بدون عادی‌سازی روابط با اسرائیل
  • گاردین: سعودی‌ها «پلن ب» را برای معامله کلیدی با آمریکا روی میز دارند
  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • بلومبرگ: عربستان دیدگاه‌های ضد اسرائیلی را سرکوب می‌کند
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم