Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان رئیس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی گفت: از آنجایی که مجمع با استعلام‌وزارتخانه برگزار شد، کاندیداها اجازه اعتراض و باطل کردن مجمع را ندارند.

ناصر پورعلی فرد امروز (پنج شنبه- اول اسفند) پس از برگزاری‌ مجمع انتخاباتی ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که اعضای مجمع مشاورت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بر این بود که به فرانک امانی خبر بدهند که در مجمع نباشند، به این دلیل که نتوانستیم در آئین نامه این موضوع را تفکیک کنیم و خوشبختانه کاندیداهایی که به دور دوم آمدند برای رای دادن ایشان اتفاق نظر داشتند.

وی ادامه داد: اگر مجمع را ادامه نمی‌دادیم باید در یک دوره دیگر مجمع را برگزار می‌کردیم، اما دوستان نظر دادند که امروز مجمع برگزار شود و خدا را شکر در آرامی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، پورعلی فرد افزود: رای گیری بین دو کاندیدای باقی مانده صورت گرفت و هر دو به صورت کتبی اعلام کردند و به رای هر دو کاندیدا احترام گذاشتیم. از آنجایی که مجمع با استعلام وزارتخانه برگزار شد کاندیداها نمی‌توانند مجمع را باطل کنند.

وی در رابطه با وضعیت بدنسازی اصفهان ادامه داد: برای اصفهان به دلیل فعالیت تعداد زیادی از ورزشکاران، نگاه کشوری داریم. اصفهان یکی از استان‌های فعال ما است.

مجمع انتخاباتی ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام اصفهان صبح امروز از ساعت ۱۱ در سالن اجتماعات سرای ورزشکاران با حضور ناصر پورعلی فرد، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، محمد سلطان حسینی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونین وی برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی پرورش اندام برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «محمد نودهی» در خصوص مراسم اختتامیه دوره آموزشی «متنا» که در علی آباد کتول برگزار شد، اظهار کرد: دوره آموزشی متنا که در قالب 80 ساعت آموزشی در مدت 6 ماه در مدرسه علمیه خواهران بنت الهدی این شهر برپا بود به ایستگاه پایانی خود رسید.
 
به گفته وی؛ این دوره آموزشی با رویکرد تربیتی - فرهنگی و با هدف کادرسازی نیروهای دغدغه مند در حوزه کودک و نوجوان با حضور ۶۰ شرکت کننده در علی آبادکتول برگزار شد.
 
مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطر نشان کرد: امروز در مراسم اختتامیه این دوره که با حضور آیت الله «سید عبدالهادی حسینی شاهرودی» نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، علما و روحانیون و مسئولان شهرستانی برگزار شد گواهینامه این دوره به 60 فعال فرهنگی اعطا شد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • اصفهان دهم اردیبهشت میزبان اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD)
  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • برگزاری اجلاس ACD فضای ملتهب رسانه‌ای علیه اصفهان را خنثی می‌کند
  • اصفهان میزبان « دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD» است