Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@15:32:40 GMT

مشکلی در اخذ رای مناطق سیل‌زده وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۸۸۸۵

مشکلی در اخذ رای مناطق سیل‌زده وجود ندارد

فرماندار جاسک گفت: مشکلی در اخذ رای از مردم مناطق سیل زده وجود ندارد و برای مناطق سخت عبور نیز بالگرد و واحد موتوری در نظر گرفته‌ایم.

محمد رادمهر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه در شهرستان جاسک 62 صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 46 صندوق سیار و 16 صندوق ثابت اخذ رای در نظر گرفته شده است و 1600 نفر به عنوان عوامل اجرایی و انتظامی انتخابات با فرمانداری جاسک همکاری می‌کنند.

فرماندار جاسک با اشاره به اتخاذ تدابیر ویژه برای استقرار صندوق رای در مناطق سیل‌زده این منطقه، خاطرنشان کرد: مشکلی در این زمینه وجود ندارد و بدون شک مردم این منطقه یکی از بالاترین مشارکت‌های کشوری را در انتخابات این دوره خواهند داشت چرا که در هر دوره با بصیرت و روحیه انقلابی خود، خالق حماسه بزرگ همراهی با نظام اسلامی بوده‌اند.

رادمهر اضافه کرد: برای جمع‌آوری آرای مناطق سخت عبور از جمله 5 تا 6 روستایی که راه ارتباطی آنها به دلیل طغیان رودخانه مسدود است، درخواست بالگرد داده‌ایم و همین طور تدارک واحدهای موتوری را نیز برای انتقال عوامل اجرایی به این روستا نیز دیده شده است تا همه بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

وی همچنین دلیل بالا بودن نسبت صندوق‌های سیار به ثابت را نیز جمعیت بالای مناطق روستایی در شهرستان جاسک عنوان کرد و اظهار داشت: مردم شهرستان جاسک در سطح روستاها با فاصله زیاد از یکدیگر پراکنده شده‌اند و لذا برای جمع‌آوری آرای آنها مجبوریم که از صندوق‌های سیار استفاده کنیم تا مردم برای شرکت در انتخابات راحت‌تر باشند.

انتهای پیام/3264

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات هرمزگان بندرعباس رادمهر اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان

مردم چاد امروز پای صندوق‌های رای می‌روند تا اولین رئیس جمهور خود را پس از حاکمیت نظامیان بر این کشور انتخاب کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، « اردیس دبی» پس از 30 سال تکیه زدن بر صندلی ریاست جمهوری چاد، در اردیبهشت 1400 هنگام بازدید از واحدهای ارتش که مشغول نبرد با شورشیان شمال این کشور بودند، کشته شد. پس از آن شورای انتقالی متشکل از افسران بلندپایه تشکیل شد و ژنرال « محمد ادریس دبی» پسر رئیس جمهور را به عنوان رئیس جمهور موقت چاد انتخاب کردند.

مردم چاد امروز پای صندوق‌های رای می‌روند تا رئیس جمهور جدید کشورشان را انتخاب کنند.

درهای حوزه‌های رای گیری ساعت 7 صبح به وقت محلی به روی 8 میلیون و 500 هزار نفر دارای شرایط رای دادن گشوده می‌شود و آنان تا ساعت 17 عصر فرصت دارند رای خود را به صندوق‌ها بریزند.

به نوشته روزنامه القدس العربی، در این انتخابات « محمد ادریس دبی » رئیس جمهور موقت، « البرت باهیمی » نخست وزیر سابق به همراه هفت نامزد دیگر با هم رقابت خواهند کرد.

چاد پس از رئیس جمهور مقتول به کدام سو می‌رود؟

نظامیان آرای خود را دیروز به صندوق‌ها ریختند و پیش بینی می‌شود نتایج اولیه انتخابات در 21 آوریل و نتایج نهایی آن در 5 ماه می اعلام شود.

چنانچه هیچ یک از نامزدها بیش از 50 درصد آرای لازم برای ورود به کاخ ریاست جمهوری را بدست نیآورند، انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد و دو دوم انتخابات ریاست جمهوری در 22 ژوئن سال جاری میلادی برگزار می‌شود.

انتخابات ریاست جمهوری چاد امروز درحالی برگزار می‌شود که احزاب مخالف و شماری از تشکلات مدنی آن را تحریم کرده‌اند. آنها معتقدند «دبی» و متحدانش بر نهادهای مهم حاکمیتی سیطره دارند و این موضوع می‌تواند بر سلامت و شفافیت انتخابات تاثیرگذار باشد.

کارشناسان ناظر بر تحولات چاد پیش بینی می‌‎کنند محمد ادریس دبی با کسب بیشترین آراء به کاخ ریاست جمهوری راه یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی ۶۴۵ صندوق اخذ رأی برای انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • توزیع بیش از ۱۶ هزار صندوق رای در ۲ حوزه انتخابیه تهران و ورامین
  • صندوق اخذ رای الکترونیکی چگونه کار می‌کند؟
  • دستگاه تمام الکترونیک اخذ رای «هک نشدنی» است
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • ویدیو/ چگونه در صندوق‌ های الکترونیکی رأی دهیم؟