Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فراخوان این مهرواره با همکاری سازمان آبفای فارس، خرداد ماه سال جاری ویژه مخاطبان کودک و نوجوان و مربیان منتشر شد. توسعه و ترویج فرهنگ آب، ارتقای مهارت‌های زندگی در مخاطبان و ایجاد فضایی متفاوت در حوزه مصرف صحیح آب برای کودکان و نوجوانان، از اهداف این مهرواره بوده است. آئین پایانی این مهرواره ظهر پنجشنبه با تقدیر از ۳۸ برگزیده، با حضور معصومه دستغیب، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس، لیلا دودمان، عضو شورای اسلامی شهر شیراز و مسئولان سازمان آبفای فارس برگزار شد که در آن، اعضا و مربیان برگزیده در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی در قالب شعر و داستان، نشریه‌نگاری، پویانمایی، نقاشی، کتاب‌سازی و طراحی مسابقه تقدیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، از این‌که کانون توانسته در ارتباط با اهمیت آب و استفاده و مصرف بهینه آب در بین اعضا و دانش‌آموزان گامی بردارد اظهار خوشحالی کرد و گفت: هر کدام از کودکان و نوجوانان، سفیران فرهنگی هستند که اهمیت آب و ضرورت مدیریت مصرف آن را به دیگران هم یادآور می‌شوند. وی خطاب به اعضا گفت: شما به عنوان مدیران و تصمیم‌سازان آینده، باید نقش مهم خود را در این موضوع مهم ایفا کنید. شما تاثیرگذاران خوبی بر بزرگ‌ترها هستید و با آموزش، توانمندسازی و آگاهی‌بخشی گام مهمی را به عنوان حامیان آب بر خواهید داشت. افتخاری از دریافت ۲۵۰ اثر در دبیرخانه مهرواره آب خبر داد و گفت از ۳۸ نفر از صاحبان آثار در این مهرواره تقدیر می‌شود. بر اساس این گزارش، علی خرم‌نیا، عرفان خدیور، نرجس سادات سجادی، الهه عالی زاده، فاطمه زهرا اخضری، فاطمه اخضری، فاطمه جوکار، زهرا فرخ‌زاد، امیرحسین انصاری‌لاری، امیرحسین اخوان، پیمان محمدی و احسان محمدی از مرکز فرهنگی هنری لارستان، مهسا صائم، غزل محمدی و یکتا دهقانی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۶ شیراز، حدیث اژدری و دنیا زالی از مرکز فرهنگی هنری کازرون و صدیقه خداجو و مبینا روایی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ جهرم، به عنوان برگزیدگان بخش‌های پویانمایی، نشریه‌نگاری و کتاب‌سازی معرفی شدند. ساره جدلی و سارا پرآور از مرکز فرهنگی هنری لارستان، فائزه دمیری از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ جهرم، زینب شهسواری‌پور از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ داراب و فاطمه مسعودی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ صفاشهر نیز برگزیدگان بخش نقاشی بودند که از آنان تقدیر شد. میترا یگانه، مربی ادبی مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ شیراز، اعظم ایزدی، مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ شیراز و سمیه کشاورز مربی ادبی مراکز شیراز و خرامه، شرکت‌کنندگان برگزیده بخش شعر مهرواره آب بودند. مریم جمالی، مربی هنری مرکز فرهنگی هنری فسا نیز موفق به کسب عنوان نمایشنامه‌نویس برتر شد. در این مهرواره، سمیره بروانیا، مربی ادبی مرکز زرین‌دشت در بخش طرح‌های ادبی و سهیلا شجاع، مربی پستی مرکز فرهنگی هنری داراب در بخش مسابقه موفق به کسب عنوان برتر شدند. همچنین فاطمه کشاورزی، محمد امین زارع، سینا دهقانی، فاطمه لیموپرور، نازنین کشاورز، مبینا عسکری، زهرا نبوی و زهرا رخ فیروز، از اعضای مراکز خرامه، شیراز، جهرم و کازرون به ترتیب در بخش شعر، داستان و متن‌ادبی به عنوان برگزیده معرفی شدند. به گزارش خبرنگار مهر، آئین پایانی مهرواره آب پنجشنبه ۱ اسفند با همکاری سازمان آبفای استان فارس در شیراز برگزار شد؛ قصه‌گویی عضو نوجوان، خوانش شعر، نمایش پویانمایی، هم‌خوانی سرود و مسابقه از برنامه‌های جنبی مهرواره آب در کانون فارس بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا خانواده زینب عضو شورای اسلامی شهر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کودک و نوجوان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مرکز فرهنگی هنری شماره مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ مهرواره آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی

نخستین رویداد «فناوری‌های نوین در مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی» (فن‌آب) با هدف حمایت از ایده‌های برتر و با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد و در این رویداد ۲۹ طرح از سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که پس از ارزیابی‌ها اولیه ۹ طرح در بخش دانشجویی و ۲ طرح از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به مرحله نهایی راه یافتند.

برگزیدگان رویداد فن‌آب پس از داوری نهایی مشخص شدند و مقام اول بخش دانشجویی به علی شاکر از دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان، رتبه دوم به فرزانه علی حسینی و عبدالله رحیمی از دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان و جایگاه سوم به زینب بخشی نفوتی و گلنسا برادران کوکانی از دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تعلق گرفت.

همچنین شرکت تولیدی دانش‌بنیان توسعه فناوری ازن تجهیز نوین و شرکت مهندسی کاشفان نیلفام در این رویداد مورد تقدیر قرار گرفتند. 

مدیر اجرایی رویداد فن‌آب در مراسم تجلیل از برگزیدگان گفت: هدف اصلی از برگزاری این رویداد، رشد اقتصاد دانش‌بنیان در صنعت نساجی و حرکت در مسیر منافع ملی کشور است.

سید مهدی حجازی با بیان اینکه نساجی یکی از ۱۱ صنعت پیشران کشور است، افزود: اقتصاد دانش‌بنیان صنعت نساجی دچار ضعف‌هایی است و سرمایه‌های انسانی در دانشگاه‌ها می‌توانند این ضعف‌ها را برطرف کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان هم گفت: این استان در صنعت نساجی به‌ویژه ابتدای زنجیره ارزش این صنعت سرآمد است، اما باید با کمک دانشگاه برای ارتقا و رفع محدودیت‌های آن تلاش شود.

رسول سواری با اشاره به اهمیت کمک‌های بخش دانش‌بنیان به صنعت، افزود: مشکلات صنعت با مشارکت اعضای هیات علمی و دانشجویان حل می‌شود.

او تصریح کرد: امکانات زیرساختی شهرک‌های صنعتی در حد نیاز ایجاد شده، اما همین توسعه در برخی موارد محدودیت‌هایی ایجاد کرده است به همین دلیل در بخش تامین زیرساخت‌ها به‌ویژه در بخش آب و برق با مشکلاتی مواجهیم.

سواری، یکی از راهکار‌های رفع این مشکل را بهینه‌سازی و مدیریت مصرف دانست و افزود: دانشجویان در بسیاری از موارد با ایده‌های خلاقانه خود، مسائل صنایع را حل کرده‌اند و در بخش مدیریت بهینه و همچنین فناوری پذیرای دانشگاه و افراد فعال در حوزه نوآوری و فناوری هستیم.

او خاطرنشان کرد: برگزیدگان رویداد فن‌آب مورد حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان مانند ارائه تسهیلات استقرار و کمک هزینه ثبت برند تجاری، تجاری‌سازی و ایجاد بازار ایده‌ها قرار می‌گیرند.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه