Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@12:57:35 GMT

ستاره استقلال از اواسط اسفند در ترکیب

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۹۵۷۴

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، همان طور که اعلام شده بود شیخ دیاباته شب گذشته به تهران بازگشت تا با حضور این ستاره سیه چرده و تنومند نگرانی ها از بابت تکرار اتفاقاتی که یکی دو ماه قبل رخ داد، از بین برود.


شیخ اما در حالی بازگشت که امیدها برای حضور دوباره او در ترکیب تیم کمرنگ تر از همیشه بود چون بنا به اعلام کادرپزشکی استقلال این بازیکن همچنان باید روند درمانی خود را ادامه بدهد و بعید است زودتر از آن چه پیش بینی شده است، بتواند در ترکیب شاگردان فرهاد مجیدی به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برحسب آخرین گمانه زنی ها شیخ دیاباته قطعا بازی با ذوب آهن و گل گهر سیرجان در هفته های بیستم و بیست و یکم را از دست خواهد داد ضمن این که بازی هفته سوم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده در ابوظبی نیز به فهرست بلندبالای غیبت های گلزن اهل مالی اضافه می شود. اما با این شرایط کادر فنی استقلال امیدوار است از اواسط اسفندماه و از بازی با سایپا شیخ را در اختیار داشته باشد.


استقلال روز شانزدهم اسفند میزبان سایپا در ورزشگاه آزادی خواهد بود و به نظر می رسد در این روز دیاباته استارت خود برای رسیدن به صدر جدول گلزنان و آقای گلی را بزند، اتفاقی که می تواند برای فرهاد و طرفداران هم نوید پایانی خوش بر یک سال پر فراز و نشیب  باشد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شیخ دیاباته مهاجم استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس در شرایطی تیمش را به اهواز برده و طلایی‌پوشان آماده مصاف با استقلال آبی‌پوش ملاثانی شده‌اند که رضا اسدی، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده و محمد دانشگر در دسترس کادر فنی قرار ندارند تا همچنان ماجرای مصدومیت‌های فصل جاری در اردوی سپاهان ادامه‌دار باشد. ضمن اینکه وضعیت پیام نیازمند هم روشن نیست.

با این وصف همچنان بازیکنی در اردوی تیم هستند که مورایس بتواند 11 بازیکن زهردار را برای پیروزی در دومین گام حذفی به میدان بفرستد.

با این وصف انتظار می‌رود نفرات زیر برای سپاهان در دیدار برابر استقلال ملاثانی به میدان بروند: 
پیام نیازمند – میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، رضا شکاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو.

همانطور که مشخص است دو ابهام ترکیب سپاهان مقابل استقلال استفاده یا عدم استفاده از پیام نیازمند است و از سوی دیگر در بخش تهاجمی نیز باید دید مورایس از کدام بازیکن به عنوان جانشین رضا اسدی و فرشاد احمدزاده استفاده خواهد کرد. در مابقی مناطق زمین شاهد حضور همان نفرات همیشگی هستیم و انتظار می‌رود حتی با وجود غیبت چند بازیکن کلیدی شاهد پیروزی تیم مورایس مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی باشیم.

دیدار دو تیم از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولاد آره‌نا آغاز می‌شود. سپاهان در مرحله قبلی در ورزشگاه نقش جهان با پیروزی 3 بر صفر از سد شمس آذر گذشت.

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی