Web Analytics Made Easy - Statcounter

در طول دو سال اخیر، داور 34 ساله انگلیسی تیره‌ترین روزهای عمرش را پشت سر گذاشته است. 

طرفداری- بابی مدلی از تمامی کسانی که در برهه‌ای «تیره و تار» از زندگی‌اش از او حمایت کردند، تشکر کرد.

بنابر گزارش اسکای، داور پیشین مسابقات لیگ برتر در آگوست 2018 توسط کمیته داوران فوتبال انگلیس اخراج شد و در پی این ماجرا به نروژ نقل مکان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدلی می‌گوید دلیل اخراج او «مسخره کردن یک فرد معلول» بوده است که با ضبط ویدیویی از آن ماجرا، آن را در اسنپ چت ارسال کرد. در واقع قرار بود بین اولیای مدرسه دختر او یک مسابقه دو برگزار شود و مدلی با گرفتن فیلمی شش ثانیه‌ای از فردی معلول، زیر آن نوشت: «به نظر می‌رسد امسال می‌توانم در مسابقه اول شوم». اما در این مدت و در سکوت خبری مدلی، عده‌ای شایعاتی در مورد این داور ساختند که او قویا آن‌ها را رد می‌کند. مثلا مدتی گفته می‌شد انتشار فیلم ارتباط جنسی مدلی با حیوانات عامل برکناری او بوده است. این داور در ابتدای سال میلادی جدید خبر داد به انگلیس برگشته است و از ابتدای فصل آینده داوری در لیگ یک و دو انگلیس (سطح سه و چهار فوتبال این کشور) را از سر خواهد گرفت. او در مورد سرگذشت خود گفته است:

قبلا از جزییات تاثیر این ماجرا بر روی خودم و تیرگی روزگارم نگفتم. این کار را نکردم چون نمی‌خواستم مرا به احساساتی کردن ماجرا یا زیادی غم انگیز کردن آن متهم کنند. شرایط تا جای ممکن بد پیش رفت. از درون می‌دانی دوران سختی را سپری می‌کنی ولی می‌خندی و تلاش می‌کنی وانمود کنی همه چیز رو به راه است. شب که از راه برسد، داغ دلت تازه می‌شود. ساعت سه نیمه شب اشک می‌ریختم و به این فکر می‌کردم که داستان می‌توانست به طرز دیگری پیش برود. در توییتر دنبال حرف‌هایی که در مورد من زده می‌شد می‌گشتم و می‌خواستم به آن خطی برسم که در آن نوشته شده باشد: «دست از سرش بردارید، او واقعا آدم خوبی است» یا «او سزاوار این وضعیت نیست.» اوضاع بهتر نمی‌شد و این گریه‌های شبانه و بی خوابی داستان هر شبم بود. اوضاع به جایی رسید که حال و روز خوشی نداشتم و همیشه خسته بودم. یک تست پزشکی انجام دادم و فقط یادم می‌آید به اواسط آن رسیدم. تصویر دیگری که به خاطر دارم، به هوش آمدنم در آمبولانس است. آنجا بود که اوضاع خیلی جدی شد و با خودم گفتم: «این طور نمی‌توان زندگی کرد؛ باید کاری بکنم. 

 مدلی امروز در پیامی توییتری نوشت:

این آخرین پست توییتری من است. به نظرم خوب است که این پیام را باقی بگذارم. از تمامی کسانی که حمایت کردند و به من اجازه دادند داوری را از نگاه خودمان توضیح بدهم، ممنونم. این هم برای من مثل یک دوره درمانی بود. لطفا اگر مشکل روحی دارید، در این باره صحبت کنید. با هم مهربان باشید. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند

به گزارش تایمز، در بحبوحه برنامه‌های دولت لندن برای سرکوب جاسوسی ادعایی چین، دانشگاهیان و محققان دانشگاه‌های بریتانیا توسط سرویس‌های امنیتی این کشور بررسی خواهند شد.

به گزارش ایسنا، بنا بر گزارش‌ها، این اقدامات پس از نشست روز پنجشنبه بین کن مک‌کالوم، مدیرکل ام‌آی۵ و معاونان ده‌ها دانشگاه برجسته، از جمله دانشگاه‌های آکسفورد و کمبریج، اعلام شد.

طبق گزارش‌ها، مک‌کالوم به مسوولان این دانشگاه‌ها هشدار داد که کشورهای متخاصم به طور فعال دانشگاه‌ها را هدف قرار می‌دهند تا فناوری‌هایی را که می‌تواند «اولویت‌های اقتدارگرا، نظامی و تجاری آنها را ارائه کند» بدزدند.

به گفته رئیس ام‌آی۵، بررسی محرمانه آسیب‌پذیری‌های بخش آموزش عالی بریتانیا نشان داده است که کشورهایی مانند چین «مکانیسم‌های آشکار و پنهان» را برای «کسب مالکیت معنوی و سرقت مزیت» به کار می‌گیرند.

بر اساس این گزارش، اکنون رایزنی‌ها در مورد یک سیستم جدید بررسی دولتی در حال انجام است که دانشگاهیان را که به تحقیقات حساس دسترسی دارند، توسط سرویس‌های امنیتی بررسی می‌شوند.

دولت همچنین به دنبال تأمین بودجه جدید برای مؤسسات آموزش عالی برای افزایش امنیت در اطراف سایت‌های حساس خواهد بود. طبق گزارش‌ها، دانشگاه‌ها همچنین می‌توانند در هنگام وارد شدن به مشارکت در تأمین مالی و همکاری با مؤسسات خارجی، ملزم شوند با سرویس‌های امنیتی مشورت کنند.

آلیسیا کرنز، رئیس کمیته منتخب روابط خارجی پارلمان انگلیس در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) گفت دانشگاه‌ها برای مدت طولانی وانمود کرده‌اند که «نقشی در امنیت ملی ما ندارند» و می‌توانند «عاری از واقعیت‌های ژئواستراتژیک» عمل کنند.

پکن بارها هرگونه اتهام مرتبط با جاسوسی را رد کرده و آنها را به‌عنوان «تهمت‌های مخرب» رد کرده است. وانگ ونبین، سخنگوی وزارت امور خارجه به تازگی در یک نشست خبری گفت: «ما می‌خواهیم تکرار کنیم که این ادعا که چین می‌تواند اطلاعات بریتانیا را به سرقت ببرد، یک اتهام بی‌اساس و توهین بدخواهانه است و ما قاطعانه با این اتهام‌زنی مخالفیم. چنین اتهام‌زنی بدخواهانه‌ای علیه چین باید متوقف شود.»

به گزارش راشا تودی، ام‌آی۵ پیشتر از شناسایی بیش از ۵۰ دانشجوی چینی خبر داد که در دانشگاه‌های بریتانیا ثبت‌نام کرده بودند و به ادعای این سازمان، آنها با ارتش آزادی‌بخش خلق مرتبط بودند و در سال‌های اخیر در نتیجه سرکوب آنچه این آژانس جاسوسی آن را دزدی فناوری مرتبط با امور دفاعی و سایر تحقیقات حساس دفاعی توصیف کرد، این کشور را ترک کرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تعظیم یک گوزن پس از خوردن غذا به سبک ژاپنی‌ها
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد