Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان به 10مورد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره نمود: این 10 مورد شامل حضور پرشور در انتخابات و مشارکت حداکثری در آن، رعایت تقوای الهی، پیدا کردن فرد اصلح، قرار نگرفتن در مقابل یکدیگر به خاطر نامزدها، معرفی آدم های خوب به مردم، مراقبت از ایجاد اصطکاک به خاطر علاقه مندی ها، تلاش برای تاثیر گذاری آگاهی هایتان در انتخابات،عدم تخریب دیگران و تبلیغ صحیح به دور از فریب و دروغ می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خلیلی با اشاره به اینکه ورزشکاران، مربیان، داوران، سمن‌های جوانان، کلیه جامعه ورزش و جوانان و بویژه قهرمانان الگوهای تاثیرگذاری در جامعه هستند ابراز امیدواری کرد: بتوانند با انتخابی اصلح و درست و حضوری پر شور و شعور در انتخابات تلاش و معادلات دشمن برای القای یاس و ناامیدی در جامعه را برهم زنند و زمینه ساز پیشرفت کشور و حضور بهترین‌ها برای قانون‌گذاری شوند.

وی با تاکید بر اهمیت و تاثیر گذاری بالای حضورجوانان در این انتخابات 10 وظیفه مهم جوان مومن انقلابی در انتخابات در فرمایشات رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و اظهار داشت: این 10 مورد شامل حضور پرشور در انتخابات و مشارکت حداکثری در آن، رعایت تقوای الهی، پیدا کردن فرد اصلح، قرار نگرفتن در مقابل یکدیگر به خاطر نامزدها، معرفی آدم های خوب به مردم، مراقبت از ایجاد اصطکاک به خاطر علاقه مندی ها، تلاش برای تاثیر گذاری آگاهی هایتان در انتخابات،عدم تخریب دیگران و تبلیغ صحیح به دور از فریب و دروغ می باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان گفت: بی‌تردید دوم اسفندماه امسال شاهد برگزاری یکی از حساس‌ترین انتخابات در کشور خواهیم بود و حضور جامعه ورزش و جوانان در این رویداد تاثیر گذار ملی و فراملی،بی شک قوت و استحکام اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی را می‌افزاید و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهد ‌کشید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان مدیر کل ورزش و جوانان صحنه انتخابات معادلات دشمن ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد