Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم صداقت را مهمترین رویکرد دانشگاه علوم پزشکی و مردم قم در مواجهه با کرونا دانست و از تلاش فداکارانه کادر پزشکی و درمانی استان قم در مقابله با این بیماری تقدیر کرد.

محمد رضا قدیر امروز در جمع رسانه های استان قم گفت:  در روزهای اخیر تمام کادر درمانی استان با فداکاری مثال زدنی و تاریخی خود را سپر بلای این بیماری کردند تا به نجات بیماران بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بسته پیشنهادات و الزامات عبور از بحران کرونا به استانداری پیشنهاد شده است ولی در آخرالامر استاندار و مسئولان امر هستند که نظر نهایی رااتخاذ خواهند کرد.

وی اظهارکرد: از نظر پزشکی باید از هرگونه مجالسی که جمع کثیری از انسان ها در یک فضای بسته حضور می یابند در شهر جلوگیری شود تا به شرایط متعادل در کنترل این بیماری برسیم. در این زمینه پیشنهاداتی نیز از جمله تعطیل شدن تمام همایش ها و برنامه های بزرگ فرهنگی نیز ارایه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم بیان کرد: بنده از روز اول سعی کردم با مردم صادق باشم. به هیچ عنوان سعی نکردیم از زیربار مسئولیت اجتماعی و سازمانی خود شانه خالی کردیم وبا اطلاع رسانی گسترده مردم و مسئولان برای مواجهه با این بیماری بسیج شدیم.

وی با اشاره به این نکته که مردم می‌توانند با رعایت اصول بهداشتی در مقابل شیوع این بیماری مقابله کنند، گفت: در این شرایط متاسفانه برخی با رفتارهای غیرمسئولانه خود ذهنیت مردم را تخریب کرده و سعی می کنند که با بیش از حد بزرگنمایی این ویروس خطرات و آسیب ها را به حداکثر می رسانند.

وی اظهارکرد: در زمینه انتخابات نیز سعی داریم که با مشارکت همه دستگاه ها تمام تمهیدات بهداشتی لازم را اتخاذ کنیم که مردم با خیال راحت در این عرصه نیز حضور یابند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی ویروس کرونای جدید منطقه قم استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که توسط موندو دپورتیوو اعلام شده، موراتا به بیماری نورالژی عصب سه‌قلو دچار شده. این بیماری در اثر آسیب تدریجی عصب سه‌قلو به وجود می‌آید. دچار شدن به آن باعث درد شدید در چشم‌ها، دندان‌ها، فک، پیشانی، بینی و چند عضو دیگر می‌شود. این درد اغلب فقط در یک سمت صورت (چپ یا راست) اتفاق می‌افتد.

او تمرین روز سه‌شنبه را از دست داد و در این مقطع طبق گفته پزشکان و تجربیات قبلی، تاریخ بازگشتش به میادین مشخص نیست.

نورالژی سه‌قلو درد شدیدی به‌خصوص در صورت ایجاد می‌کند که باعث می‌شود انجام هر کار روزانه و کوچکی بسیار سخت و دشوار شود.

موراتا ممکن است برای درمان بیماری نیاز به عمل جراحی داشته باشد اما در حال حاضر چیزی مشخص نیست و همه منتظر نتایج آزمایشات هستند.

اتلتیکو مادرید بدون شک نگران ستاره اسپانیایی خواهد بود اما انتظار دارد با استفاده از مسکن‌ها و ضددردهای موقت، این بازیکن را برای بازی‌های آینده پر اختیار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک