Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم دادستانی قم نسبت به سودجویی برخی از مراکز عرضه محصولات و تجهیزات پزشکی نسبت به ایجاد بازار سیاه در خصوص ماسک بهداشتی هشدار داد.

محمد سلطانی معاون دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: با عنایت به گزارش واصله در خصوص عدم عرضه ماسک به شهروندان و سواستفاده و سودجویی تعدادی از داروخانه ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی، طی دستور قضایی به دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت معدن و تجارت و معاونت غذا و داروی استان قم مقرر گردید سریعا تیمی متشکل از بازرسان سازماهای مذکور نسبت به بازرسی و نظارت شبانه روزی از داروخانه ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی سطح استان و کلیه انبارهای آن، اقدام و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و ممانعت از عرضه ماسک، ضمن پلمپ مرکز مربوطه، مراتب جهت برخورد قانونی سریعا به دادسرای عمومی و انقلاب گزارش گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همشهریان عزیز می توانند گزارشات خود را در این خصوص به شماره 09333633251  در پیام رسان ایتا ارسال نمایند.

گفتنی است مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم نیز امروز از برخورد جدی دادستانی قم با این سودجویان تقدیر کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس دادستانی قم مراکز عرضه محصولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند

بهادر صیدمحمدیان با تأکید بر اینکه عطاری‌ها حق فروش و عرضه هیچگونه دارو یا فرآورده دارویی را ندارند، گفت: عطاری‌ها تنها می‌توانند گیاهان دارویی مجاز و غیرسمی را ارائه دهند.

بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی با تأکید بر اینکه محل عرضه هر نوع دارو یا فرآورده دارویی تنها داروخانه است، اظهار کرد: هرگونه فروش دارو یا فرآورده دارویی اعم از داروی گیاهی، طبیعی و سنتی یا داروهای شیمیایی و بیولوژیک در محلی غیر از داروخانه از جمله عطاری‌ها تخلف محسوب می‌شود.

معاون فنی اداره کل طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو افزود: در صورت مشاهده دارو و فرآورده دارویی در عطاری‌ها توسط بازرسان، این فرآورده‌ها به عنوان محصولات قاچاق ضبط و بر اساس ضوابط با عطاری مربوطه برخورد می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است
  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد