Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:44:27 GMT

مردم به شایعات در مورد کرونا دامن نزنند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۰۶۷۳

مردم به شایعات در مورد کرونا دامن نزنند

 دکتر محمد کریمیان عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به حساس شدن مردم نسبت به شیوع این بیماری از آنها تقاضا می شود فقط به اطلاعیه های روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استناد کنند و از این طریق اطلاعات مورد نیاز را پیگیری کنند.

وی افزود: تاکنون حتی مورد مشکوک به این بیماری در استان گزارش نشده است با این حال دانشگاه علوم پزشکی ایلام آمادگی لازم برای مقابله با آن را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمیان یادآور شد: از مردم تقاضا داریم اصول اولیه بهداشت را رعایت کنند و با شستن مرتب دست ها با آب و صابون نکات بهداشتی را رعایت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: مردم باید آرامش خود را حفظ کنند، از دست دادن و روبوسی کردن پرهیز کنند و دست‌های خود را مرتبط شستشو و از حضور در اجتماعات غیرضروری خودداری کنند.

دکتر کریمیان تاکید کرد: از جمله نکات بهداشتی که باید رعایت شود اینکه دهان و بینی تان را هنگام عطسه یا سرفه دیگران بپوشانید، اشیاء و سطوحی که اغلب لمس می کنید را ضدعفونی کنید و در مکان های شلوغ و حمل و نقل عمومی از لمس وسایل و سطوح عمومی بپرهیزید.

ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در شهر «ووهان» مرکز استان هوبی شروع شد، علاوه بر استان‌های چین به ۲۴ کشور دیگر در جهان نیز سرایت کرده است.

ویروس کرونا بر اساس آخرین آمارها تاکنون باعث فوت ۲ هزار و ۱۳۰ نفر در جهان شده است.

روز گذشته ابتلا و فوت دو نفر در قم به علت ویروس کرونا توسط وزارت بهداشت اعلام و امروز نیز ابتلای سه نفر در قم و اراک به این ویروس گزارش شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان ایلام سلامت روان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان ایلام سلامت روان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا استان ایلام سلامت روان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد