Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال لایپزیش به این موضوع اشاره کرد که تاتنهام با وجود شکست در دور رفت تیم خوبی است و سال گذشته هم نشان داد از لحاظ تمرکزی قدرت بازگشت را دارد. تاریخ انتشار: 18:30 - 01 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۸۵۲۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال لایپزیش شب گذشته (چهارشنبه) موفق شد در دیدار دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل تاتنهام را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیمو ورنر در خصوص این پیروزی گفت: بازی بسیار سختی داشتیم، اما در پایان به خودمان افتخار می‌کنیم، چون کاری که را قبل از بازی حرفش را زده بودیم، خیلی خوب به پایان رساندیم. برنامه داشتیم در تمام مسابقه، بازی خودمان را ارائه کنیم، اما در ۲۰ دقیقه پایانی، کار خیلی سخت برایمان پیش رفت.

وی افزود: تاتنهام خوب بازی می‌کرد، اما پیروزی منصفانه‌ای کسب کردیم. خیلی مهم بود که این گل را خارج از خانه به ثمر برسانیم تا در بازی برگشت موقعیت بهتری برای صعود داشته باشیم. مشکل لیگ قهرمانان اروپا این است وقتی بازی رفت را خارج از خانه پیروز می‌شوید، هنوز باید دانست یک بازی برگشت باقی مانده و صعود هیچ تیمی قطعی نیست. تاتنهام تیم خوبی است و سال گذشته هم نشان دادند از لحاظ تمرکزی قدرت بازگشت را دارند.

بیشتر بخوانید: آتالانتای بی‌رحم گاسپرینی خیال توقف ندارد/ مات شدن آقای خاص مقابل تیم شگفت‌انگیز لایپزیش

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لایپزیش تیمو ورنر لایپزیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است

اسطوره باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید می‌توان مثل لایپزیش یا پپ برای رئال مادرید در برنابئو مشکل‌ساز شد.

طرفداری | کارل هاینتس رومنیگه، اسطوره بایرن مونیخ از بازی و جو سخت برنابئو گفته است.

دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند تا تکلیف آخرین تیم صعودکننده به دیدار پایانی این مسابقات مشخص شود. رومنیگه اسطوره باواریایی‌ها در مورد این دیدار صحبت کرده و گفت با وجود سختی‌های بازی در برنابئو اما می‌توان برای رئال مادرید در آنجا هم مشکلاتی به وجود آورد.

بازی مقابل رئال مادرید؟ بله، در برنابئو زنده ماندن سخت اما ممکن است. لایپزیش در مرحله یک هشتم نهایی این موضوع را نشان داد و دوست من پپ گواردیولا هم به تازگی ثابت کرد که می‌توان در برنابئو برای رئال مادرید مشکلاتی به وجود آورد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست