Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@07:46:55 GMT

۱۰ کیلوگرم هروئین در دلفان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۱۱۸۴

۱۰ کیلوگرم هروئین در دلفان کشف شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رئیس دادگستری شهرستان دلفان گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در این شهرستان موفق به کشف ۱۰ کیلوگرم هروئین شدند.

علی صفر بیرانوند افزود: یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر این میزان موادمخدر را به مقصد نورآباد از استان‌های مرکزی بارگیری کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: ماموران اداره اطلاعات دلفان با اشراف و رصد اطلاعاتی خود موفق شدند خودروی سواری مواد در دوراهی زالی در ۱۰ کیلومتری شهر نورآباد توقیف و ۱۰ کیلوگرم هرویین که خودرو جاسازی شده را کشف کنند.
صفربیرانواند بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر شده و دیگر عوامل مرتبط باند مذکور شناسایی و اقدام برای دستگیری آنان ادامه دارد.
رئیس دادگستری دلفان با قدردانی از تلاش چشمگیر سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: با تلاش‌های چشمگیر و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان در شناسایی سرشاخه‌های اصلی و انهدام باند‌های مهم تولید کننده مواد صنعتی و موادمخدر و باند‌های مهم و عمده توزیع کننده مواد صنعتی و مواد مخدر در دلفان، این منطقه را برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن شده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری دلفان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم رحیمی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر خوزستان افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیف شده مقدار ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این ارتباط نیز سه نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6087005

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲