Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی گفت: گاهی شاید شنیدن خبر عزل فردی خوب نباشد٬ اما بنده وظیفه دارم شأن مردم را رعایت و به گفته‌های خود عمل کنم و در این راستا مدیرانی که در روند انتخابات دخالت کنند «عزل» می‌شوند. ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬  محمد علی شجاعی امروز در آیین افتتاح ساختمان پزشکی قانونی اسفراین٬ اظهار داشت: مردم نقطه قوت و توان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و به رغم تمامی کمبودها و مشکلات اقتصادی اما هر کجا که نظام به حضور و مشارکت آنان احتیاج دارد به میدان می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاثیر بنده در انتخابات یک رأی بیشتر نیست و هیچ مسئول اجرایی انتخابات حق ندارد جز این، تفکری دیگر داشته باشد.

تاکید مردم یزد بر حضور حداکثری در انتخابات؛ خود را مدیون خون شهدا نمی‌کنیم + فیلمنماینده ولی فقیه در استان ایلام از مردم ایران برای حضور گسترده ‌در انتخابات مجلس‌ دعوت کردطرح شبکه‌ای در هیئت بازرسی بر انتخابات استان مرکزی اجرایی شد

وی با اشاره به عزل معاونین یکی از فرمانداران استان در راستای عدم دخالت در امرو انتخابات٬ با بیان اینکه در استان فرد یا گروه خودمختار نداریم، تصریح کرد: گاهی شاید شنیدن خبر عزل فردی خوب نباشد٬ اما بنده وظیفه دارم شأن مردم را رعایت و به گفته های خود عمل کنم. بنابر آموزه های دین مبین اسلام باید بعد از ایمان به دنبال انجام عمل صالح باشیم که این برای ما کارکرد دارد و باعث افتخار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

استاندار خراسان شمالی گفت: بهره‌مندی از توانمندی‌های ذاتی که خداوند در انسان برای غلبه بر مشکلات قرار داده با مشارکت و هم افزایی امکان پذیر است و ما باید با تسلط دانایی بر کارها برای خدمت به مردم در کنار یکدیگر باشیم.هم افزایی، همدلی و همراهی اجزای حاکمیت در خراسان شمالی نقطه قوت این استان است که با هیچ چیزی قابل تعویض نیست.

شجاعی ادامه داد: داشته‌های حاکمیت را برای استان می‌دانیم که این تفکر موجب شد در آشوب‌های اخیر کشور استان سفید و در تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی استان سوم باشیم و کسی حتی کوچکترین رخنه‌ای بین سیستم نظارت و اجرای انتخابات احساس نمی‌کند.

استاندار در پایان با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان٬ تصریح کرد: در مقابل تحریم‌های دشمنان ما باید برگزاری جلساتی که لازم نیست و به نوعی وقت تلف کردن است را تحریم کنیم٬ چرا که دشمنان علیه ما به خوبی دور هم جمع شده‌اند اما روند کار ما هنوز عوض نشده است.

انتهای پیام/311/ز

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، متن پیام یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز شوراها به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَ اَمرُهُم شُوری بَینَهُم

اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان‌دهنده اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است و این موضوع، نقطه مقابل نظام‌های ارتجاعی و استبدادی است.«مقام معظم رهبری» 

انقلاب شکوهمند مردم ایران پایه گذار نظامی شد که به عنوان جمهوری اسلامی بر تصمیم، نقش و قدرت مردم استوار شده و شوراهای مردمی به لطف این نظام شکوهمند، قوت و استحکام بی سابقه و تاریخی یافته و اراده مردم در قالب شوراهای گوناگون به ویژه شوراهای روستایی و شهری محقق شده است.

نهم اردیبهشت هر سال که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز "شوراها" نامگذاری شده، یادآور مردم سالاری دینی و نقش بارز مردم در تعیین آینده و سرنوشت شهر و روستا بوده تا بر اساس آنچه در قانون اساسی آمده است بتوانند سرنوشت خود را به دست خویش رقم بزنند.

"شوراها" از یک سو بر آمده از خواست و اراده مردم هستند و از سوی دیگر زمینه ساز حضور فعال و پرثمر مردم در اداره امور شهر و روستا بوده و در طی چندین دوره فعالیت‌، این نهاد مردمی به پشتوانه سرمایه‌های اجتماعی و تخصصی که پیدا کرده جایگاه ویژه‌ای را در تحولات ساختاری و خدمت رسانی به جامعه بدست آورده است.

مشورت و همفکری از موضوعات مهمی است که در قرآن مجید و دین مبین اسلام بر جایگاه آن تأکید شده و از این روی، روز "شوراها" فرصتی است تا از تلاش‌های ارزنده و فعالیت‌های ثمر بخش این نهاد انقلابی که همواره در پی احقاق حقوق و توسعه و آبادانی شهرها و روستاها گام برداشته‌اند قدردانی شود.

بر خود لازم می‌دانم این روز مبارک را به تمامی اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر استان خراسان رضوی که در این جایگاه، خدمتگزار مردم منطقه خویش هستند تبریک عرض نموده و سربلندی و توفیق بیش از پیش همه اعضای خدوم شوراها را از خداوند متعال مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است