Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFCبغداد بونجاح مهاجم الجزایری تیم فوتبال السد قطر را به دلیل حمله به داور در رقابت‌های قاره ای، به مدت ماه از حضور در مسابقات محروم کرد.


بر اساس اعلام حساب توئیتری باشگاه السد قطر، بغداد بونجاح مهاجم الجزایری این تیم، به دلیل حمله به «احمد ابوبکر الکف» داور عمانی دیدار مقابل الهلال عربستان درمرحله نیمه نهایی مسابقات فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا، با حکم AFC دو ماه از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب این بازیکن نمی‌تواند السد را در دیدار‌های رفت و برگشت مقابل العین امارات همراهی کند. السد در آن بازی ۴ بر یک مغلوب نماینده عربستان شد.

بونجاح پس از آن مسابقه ضمن انتقاد تند علیه الکف گفت: ما از سوی داور دچار بی عدالتی شدیم این بازی برای او بزرگ بود و چنین مسابقه‌ای داوری قوی و با شخصیت دقیق نیاز داشت.

لازم به ذکر است که السد یکی از حریفان تیم فوتبال سپاهان ایران در فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است.

بیشتر بخوانید: لیگ قهرمانان آسیا/ السد ۳ - سپاهان صفر/ شکست سنگین شاگردان قلعه نویی در گام دوم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیگ قهرمانان آسیا السد قطر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال