Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار از مردم استان برای شرکت در انتخابات دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان و احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران از مردم استان برای شرکت در انتخابات دعوت کردند.

حضور مردم سلحشور، آزاده و مومن ایران اسلامی، در صحنه صحنه نهضت امام خمینی (ره) و روند شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، جلوه درخشان مشارکت ملت انقلابی ما در رقم زدن سرنوشت خویش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک شرکت در انتخابات های متعدد طی بیش از 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را باید بالاترین نماد حضور مردم ایران در تعیین سرنوشت خویش به شمار آورد و گرچه استکبار جهانی و اذناب زبون آنان همواره سعی کرده اند با سیاه نمایی و وارونه جلوه دادن حقایق، ملت ما را نسبت به آینده ناامید کنند و از حماسه پرشکوه حضور آنان در پای صندوق‌های رای بکاهند، لیکن به یمن عنایت الهی و هدایت‌‌های حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت، هوشیاری و آگاهی مردم، تمامی این توطئه‌ها خنثی شده و ناکام مانده است و مردم ما در طول این چهار دهه با حضور در صحنه انتخابات، ضمن مأیوس ساختن دشمن، سرنوشت سیاسی کشور را تعیین کرده‌اند.

اکنون نیز در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با تحریم‌ها، تهدیدها و توطئه‌های آمریکای جنایتکار و دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام مقارن گشته است، حضور آگاهانه و پرشور مردم عزیز پای صندوق‌های رأی می‌تواند زمینه‌های تشکیل مجلسی "توانمند"، را رقم بزند و تقویت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی و افزایش توان ملی در مواجهه با تهدیدهای دشمنان را در پی داشته باشد.

با امید به فضل الهی که سایه عنایتش موجب تدارک تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و قانونمند در استان مازندران از ماه‌ها پیش گردید، از تمامی مردم ولایتمدار، مومن، فرهیخته و انقلابی استان دعوت می‌نماییم تا با حضور پرشور و حماسی خود در دوم اسفند ماه در پای صندوق‌های رأی ضمن انتخاب افراد شایسته و اصلح به عنوان نمایندگان مردم استان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شرکت آگاهانه در انتخابات لبیک گفته و با خلق حماسه سیاسی دوم اسفند، افتخار دیگری را برای مازندران به ارمغان آورند.

ان‌شاء‌الله تعالی

انتهای پیام/86041/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مازندران انتخابات امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مطالعه کردن، پشتوانه دادن و استحکام بخشیدن به عقیده یکی از کارهای مهم حوزه عقیدتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در نشست با مسئول و نیروهای حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، با تبریک هفته عقیدتی سیاسی و قدردانی از تلاش‌های مجموعه سپاه پاسداران اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی چند ماه گذشته در جمع نمایندگان ولی‌فقیه فرمودند مهم‌ترین وظیفه نمایندگانم ارتباط با مردم است که  سرلوحه همه برنامه‌ها و اقدامات است.

وی با بیان اینکه کار عقیدتی و ارتباط با بدنه بسیار ارزشمند و مهم است، گفت: ارتباط با مردم لزوماً ارتباط عرفانی و عام نیست بلکه ارتباط در دسترس قرار گرفتن است، در طول شبانه‌روز باید پاسخ‌گوی تماس‌ها و ارتباطات باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به ضرورت  تقویت اعتقاد و ایمان تصریح کرد: به عنوان یکی از وظایف اصلی، «مطالعه، پشتوانه‌سازی و تقویت عقیده»، از جمله کارهای حیاتی، به ویژه در بخش‌های عقیدتی است.

وی برگزاری کلاس‌های عقیدتی را بسیار تأثیرگذار دانست و عنوان کرد: باید قدر کار را دانست چراکه هر کسی پاسبان عقیده دیگران و بیان‌کننده عقیده نیست، طبق روایتی (دوکار نباید انجام داد که هلاک مردان است)، نخست باطلی را به دین خدا نسبت داد و دوم اینکه هر چیزی را در قالب  حدیث و روایت تحویل مخاطب نداد.

پورذهبی بر ضرورت دوری از هر گونه اختلاف و سرقت فکری تأکید کرد و یادآور شد: مطالعه کردن، پشتوانه دادن و استحکام بخشیدن به عقیده یکی از کارهای مهم حوزه عقیدتی است.

شهید مطهری یک معلم به تمام معنا بود

حجت‌الاسلام طه توکلی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های همیشگی نماینده ولی‌فقیه در کردستان اظهار داشت: نفس، نگاه، تواضع، جایگاه و حضور نماینده حضرت آقا در استان برای همه ما بسیجیان و سپاهیان درس و الگو‌ست و این فضل و علم در مأموریت‌ها استفاده خواهد شد.

وی گفت: به فرمایش آقا امیرالمومنین حضرت علی(ع) باید نقاط مثبت مردان بزرگ روزگار را بیان کرد، نگاه، تعامل، وحدت رویه و همراهی نماینده ولی فقیه در استان کردستان نسبت به مردم و‌ مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی بسیار بزرگ بوده و‌ باید از این خوبی‌ها تکریم شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به فرموده رهبری افزود: «هدایت معنوی و سیاسی و خدمات اجتماعی» سه وظیفه عمده روحانیت است. یکی از مباحث محوری شهید مطهری؛ شهید این ایام به عنوان یک واقعیت در همه دوران و‌ عرصه‌ها درک صحیح روحانیونیت نسبت به وظایف خود است.

وی استاد شهید مطهری را عارف، فیلسوف و متکلم به تمام معنا خواند و اظهار کرد: این شهید والامقام یک معلم به تمام معنا بود که سراسر وجودش را در راه انقلاب تقدیم کرد، راه شهید مطهری امروز باید ادامه پیدا کند.

توکلی  تأکید کرد: امروز ادامه راه شهید مطهری که همان تبیین اسلام ناب محمدی(ص) است بایستی به جهانیان اعلام شود.

انتهای پیام/484/.

دیگر خبرها

  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات