Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@03:51:06 GMT

دمت گرم شیخ؛ دیاباته می‌توانست برنگردد! +عکس

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۲۳۷۴

دمت گرم شیخ؛ دیاباته می‌توانست برنگردد! +عکس

یکی از مسوولان باشگاه استقلال با تمجید از شیخ دیاباته اعلام کرد این ستاره گلزن اهل مالی می‌توانست در نیم فصل و حتی شب گذشته به تهران بازنگردد و بهانه هم برایش وجود داشت!

به گزارش مشرق، در حالی که هواداران استقلال به شدت از شیخ دیاباته حمایت می‌کنند و از هفته‌های پیش خواهان تمدید قرارداد وی و ماندن بیشتر وی در پایتخت هستند، محمد نوری فر مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال گفته این بازیکن بهانه برای ترک آبی‌پوشان را داشته اما بازهم در تهران حاضر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در صفحه اجتماعی خود نوشت: این قصه را همیشه نوشتیم و درباره خیلی از ستاره‌ها گفتیم که عاشق استقلال هستند و از کودکی استقلالی بودند و بعدها فهمیدیم که خیلی از این قصه‌ها واقعیت نداشته اما جدی - جدی این یکی انگار خود خودش است. او عاشق این هواداران و مهربانی و هیجان‌شان شده. عاشق زندگی در تهران، وسط جایی که به خاطر سقوط هواپیما تیتر یک می‌شود و میزبانی آسیایی‌اش در آستانه لغو قرار می‌گیرد و شایعه کرونا شهر را در برمی‌گیرد اما دیاباته هر بار به تهران بازمی‌گردد. این جنتلمن می‌توانست در نیم‌فصل و حتی دیشب به تهران برنگردد و بهانه لازم هم برایش مهیا بود اما هر بار تاکید کرد که برمی‌گردد و بی‌بهانه برگشت و خبرسازها را بی‌اعتبار کرد. تا جایی که از ته دل بگویی؛ دمت گرم شیخ. اگر بخواهم یکی از متشخص‌ترین خارجی‌های استقلال را که از نزدیک شناختم، انتخاب کنم، بدون تردید انتخابم شما هستی اخوی. مفهوم متن روی عکس: «تو انسانی خوش‌قول و بزرگواری» و یا «تو پای حرفت ایستادی، شایسته احترامی».

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا محمد نوری فر استقلال شیخ دیاباته لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری  اردوی هفت گردی گفت: اصفهان  به‌واسطه داشتن معماری زیبای اسلامی، پل‌های سرپوشیده، مساجد و مناره‌های منحصر به فرد شایسته بهترین‌ها است و مردم خونگرم دیار نصف جهان لایق بزرگترین خدمات فرهنگی هستند.

مهدی سلطان آقایی  افزود: سالروز تولد شیخ بهایی بزرگ معمار اصفهان ، بهانه‌ای برای اهمیت بیشتر به اصفهان به عنوان سرچشمه هنر و فرهنگ کشور و فرصتی برای نشان دادن توانمندی شهرداری اصفهان جهت ارتقای رقابت کیفی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌هایی همچون «جشنواره غذا‌های سنتی اصفهان» در فرهنگسرای شاهنامه و جشن بزرگ «به نام نصف جهان» با اجرای برنامه‌های شاد و جذاب در مجموعه گردشگری باغ فدک از جمله این برنامه‌ها است.

او با بیان اینکه برگزاری سلسله برنامه‌های «هنرواره نقاشی» با موضوع «اصفهان شهر زندگی» ویژه مدارس منطقه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته فرهنگی اصفهان است، اظهار کرد: برگزاری اردوی «هفت گردی» نیز بهانه‌ای برای آشنایی شهروندان با جاذبه‌های گردشگری منطقه ۷ اصفهان است.

سوم تا نهم اردیبهشت به نام «هفته فرهنگی اصفهان» نام‌گذاری شده است




باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • ملی‌پوش فوتسال: ما ایرانیم و عاشق فینال پرتماشاگر
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا