Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه تلویزیونی "المسیره" یمن، این کشتی‌ها با وجود داشتن مجوز برای ورود به بندر الحدیده در غرب یمن توسط ائتلاف سعودی توقیف شده‌اند.

این رسانه  یمنی افزود: کشتی‌های توقیف شده حامل بیش از ۲۷۴ هزار تن بنزین و گازوئیل، هشت هزار و ۵۱۸ تن گاز و ۱۰ هزار و ۷۴ تن آرد هستند.

براساس برخی استانداردهای تعریف شده یک تن بنزین معادل حدود 1351 لیتر، یک تن نفت سفید معادل 1266 لیتر و یک تن گازوئیل معادل 1190 لیتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش المسیره، از توقیف برخی از این کشتی‌ها تاکنون حدود ۹۹ روز می‌گذرد.

دی ماه گذشته نیز "محمد حسن اللکومی" مدیر کل "شرکت نفت یمن" در بندر "الحدیده" از توقیف ۹ کشتی حامل نفت و یک کشتی حامل آراد در این بندر خبر داده بود.

وی گفته بود که این کشتی‌ها از اوایل ماه نوامبر (آبان- آذر) توقیف شده‌اند و از توقیف نخستین کشتی ۵۱ روز می‌گذرد.

الحدیده دومین بندر بزرگ یمن در دریای سرخ، تنها راه ارتباط دریایی مردم تحت محاصره این کشور با جهان خارج است.

این بندر همچنین تنها گذرگاه ورودی کمک‌های بشردوستانه به کشور جنگ زده یمن است و ۷۰ درصد مواد غذایی، دارویی و کمک‌های بهداشتی از این طریق، وارد این کشور می شود.

برچسب‌ها یمن کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن کشتی یمن کشتی کشتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات وزیر کشور درباره وضعیت کشتی توقیف شده

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمد وحیدی وزیر کشور درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.

وی ادامه داد: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.

گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است.

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • توضیحات وزیر کشور درباره وضعیت کشتی توقیف شده
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • جنگ هیبریدی روسیه با اروپا