Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین خوش اقبال رئیس ستاد انتخابات استان کردستان با بیان اینکه زمینه برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و رقابتی در استان مهیاست، اظهار داشت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲ اسفندماه در ۱۲۳۴ شعب اخذ رای در استان آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه از یکهزار و ۲۳۴ شعب اخذ رأی، ۶۳۲ شعبه ثابت و ۶۰۲ شعبه سیار است؛ افزود: بیش از ۲۰ هزار نفر شامل نیرو‌های اجرایی، نظارت و حفاظت در امر برگزاری انتخابات در کردستان همکاری دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: براساس آمار ثبت احوال حدود ۶۰ هزار نفر از یک میلیون و ۲۰۰ هزار کردستانی واجد شرایط در انتخابات، رأی اولی هستند که انتظار می‌رود فردا قبل از همه، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

او گفت: در حال حاضر ۹۵ نفر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس در پنج حوزه انتخابیه استان هستند که ۸ نفر از آنان را بانوان بوده و یقیناً این قشر تأثیرگذار در مشارکت بالای انتخابات مؤثرند.

خوش‌اقبال با بیان اینکه خوشبختانه در این چند روز تبلیغات کاندیدا‌ها «هیچ» مورد سوءامنیتی در استان نداشتیم، عنوان کرد: تمام امکانات و شرایط برگزاری انتخابات مطلوب در کردستان فراهم و هماهنگی‌های لازم با هیئت‌های اجرایی، بازرسی، نظارت و ستاد انتخابات انجام شده تا هیچ فردی از رأی دادن محروم نماند.

او تأکید کرد: از همه مردم استان انتظار می‌رود به‌دلیل شرایط آب و هوایی در ساعت‌های اولیه صبح فردا پای صندوق‌های رأی حاضر شده و زمان رأی دادن خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: یقیناً مردم انقلابی و همیشه در صحنه کردسنان همواره حماسه‌ساز بوده و در انتخابات دوم اسفندماه نیز، ضمن مشارکت بالا، با انتخاب اصلح خود نمایندگان کارآمد راهی مجلس و تودهنی محکمی به آمریکا و شایعه‌پراکنان خواهند داد.

خوش‌اقبال گفت: از همه مرد استان انتظار می‌رود با حضور و شرکت در انتخابات در راستای تداوم توسعه و پیشرفت کردستان سهیم و مشارکت کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،چهرگانی، معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی در برنامه گفتگوی ویژه خبری، در خصوص اجرای تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور سراسری در آذربایجان غربی اظهار کرد: کنکور سراسری در ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال جاری با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان آذربایجان غربی، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.   وی افزود: در اولین مرحله از کنکور سراسری در آذربایجان غربی، ۲۵ هزارو ۷۰۰ نفر در رشته علوم تجربی، ۱۹ هزار نفر در رشته علوم انسانی، ۲ هزارو ۵۰۰ نفر در رشته علوم ریاضی و در رشته‌های هنر و زبان نیز در مجموع ۲ هزارو ۵۰۰ نفر داوطلب به رقابت می‌پردازند.   وی گفت: داوطلبانی که تمایل دارند به صورت دانشجو معلم پذیرفته شوند، می‌توانند در این مرحله از کنکور شرکت کنند.   چهرگانی با اشاره به اجرای تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور سراسری، تصریح کرد: مرحله اول کنکور سراسری در ۱۶ شهرستان استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود و تمامی تدابیر لازم برای برگزاری هر چه بهتر این دوره از آزمون اندیشیده شده است.   معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی در ادامه عنوان کرد: آغاز فرآیند کنکور سراسری ساعت ۸ صبح است و به دواطلبان توصیه می‌شود که نیم ساعت قبل از آغاز فرایند کنکور در محل حضور داشته باشند.

دیگر خبرها

  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی 
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران