Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اخبار حاشیه‌ای ورزش ایران و جهان، مورخ یکم اسفند ماه ۹۸ را در بسته زیر مشاهده کنید.

آشنایی با گرانقیمت‌ترین لژیونر‌های فوتبال ایران

ستاره رئال مادرید مشکوک به کرونا

رنکینگ فیفا/ ایران در جایگاه دوم آسیا و ۳۳ جهان باقی ماند

اعتراف رونالدو درباره بهترین بازیکن فوتبال جهان

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهم اخبار ورزشی اخبار ورزشی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم

به گزارش ورزش سه،  2024 سالی است که تایید می‌کند عصر سالار آقاپور آغاز شده و نمایش او در جام ملت‌های آسیا و قهرمانی در این رقابت‌ها کلید ماجرا برای ستاره جوان تیم ملی بوده است. آقاپور که سال گذشته با انتقالش به مایورکا پالما قهرمان اروپا، او را به عنوان جوانترین لژیونر ایرانی در اروپا تبدیل کرد و اتفاق بزرگی برای فوتسال ایران رقم زد، هرگونه نگرانی مبنی بر اینکه انتقال وی به بالاترین سطح فوتسال باشگاهی دنیا باعث کند شدن توانایی و شکوفایی‌‌اش می‌شود را ناپدید کرد و عملکرد بسیار خوبی داشت. اگرچه مشکلات خانوادگی، ماجراجویی سالار در اسپانیا را خیلی زود به پایان رساند و این بازیکن در اواخر سال گذشته به ایران بازگشت.

سیر صعودی این بازیکن در سال‌های نوظهورش، یک چشم انداز هیجان انگیز و فوق العاده بوده است و از سالارآقاپور به عنوان ستاره طلایی فوتسال ایران در آینده ای نه چندان دور یاد می‌کنند.

خبرنگار ما، پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا 2024، گپ جذابی را با سالار اقاپور داشته است که در آن، دلیل جدایی‌اش از قهرمان اروپا را فاش می‌کند و همچنین به جایزه بهترین بازیکن آسیا واکنش نشان داده است که در ادامه خواهیم خواند؛

* پیش از جام ملت‌های آسیا با مصدومیت به اردوی تیم ملی اضافه شدی و دو بازی تورنمنت‌  ویتنام را از دست دادی. در کدام بازی آسیب دیدی؟

مصدومیتی از ناحیه کشاله داشتم و با توجه به مسابقات فشرده لیگا ناسیونال، مصدومیتم تشدید شد و مسابقات کوپادِاسپانیا را از دست دادم. سپس بعد از آن مشکلات شخصی باعث شد که از تیم پالما جدا بشوم و به اردوی تیم ملی فوتسال ایران پیش از تورنمنت چهارجانبه ویتنام ملحق شدم و با مصدومیت در دقایق ابتدایی بازی نخست مقابل مراکش بازی کردم، که آسیب دیدگی‌ام حاد شد و قادر به همراهی تیم ملی در دو بازی دیگر برابر نیوزلند و ویتنام نبودم.

* در جام ملت‌های آسیا با مصدومیت بازی کردی؟

بله. مصدومیتم کمی برطرف شده بود، اما درد را در بازی‌های جام ملت‌های آسیا حس می‌کردم و همراهم بود. از آن جایی که وظیفه خودم می‌دانستم که برای پیراهن تیم ملی کشورم به میدان بروم و کمکی کرده باشم، با درد بازی کردم و رفته رفته میزان مصدومیتم بیشتر هم شد. اما خداراشکر می‌کنم که هر طوری که ممکن بود، با تمام جان سعی نمودم برای تیم ملی مفید باشم و قهرمانی را بدست بیاوریم.‌ در حال حاضر روی مصدومیت کار می‌کنم و دوران نقاهت را پشت‌سر می‌گذارم.

* چه دلایلی باعث جدایی شما از مایورکا پالما شد؟

مشکلات شخصی و خانوادگی باعث شد از پالما جدا شوم که دلیل اصلی آن ریجکت شدن ویزای همسرم بود و با جلسه‌ای که با مدیران باشگاه پالما آقای تیرادو داشتیم، با تصمیم بنده موافقت کردن و جدا شدم. از همین جا از مدیران حرفه‌ای باشگاه پالما و سرمربی با دانش خودم آقای وادیلو تشکر می‌کنم و باعث افتخارم بود که یک فصل برای قهرمان اروپا توپ زدم و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای آن‌ها و هم‌تیمی‌هایم آرزوی موفقیت می‌کنم. برای بنده، راحتی خانواده ام فراتر از بازی فوتسال در اروپا به شمار می‌رود.

* به فوتسال اروپا برمی‌گردی؟

شاید... بستگی دارد مشکلاتی که در اسپانیا داشتم در آن زمان هم رخ بدهد یا نه... بازی در اروپا آرزوی هر بازیکنی هستش به خصوص که آن تیم پالما قهرمان اروپا باشد. باید دید در آینده چه اتفاقی رقم خواهد خورد.

* نتایج تیم ملی در دو دیدار ابتدایی بسیار نگران کننده به نظر می‌رسید؟ دلیلش چی بود ؟

ابتدای مسابقات از لحاظ فکری و روحی آماده نبودیم و حتی به سختی عازم تایلند شدیم. مصدومیت بنده و چند بازیکن دیگر در نحوه بازی و تاکتیک تیم تاثیر گذار بود. البته تیم های آسیایی بسیار پیشرفت کرده بودند که ما را تا حدودی شوکه کرد. پس از دیدارهای مراحل گروهی همان ایران همیشگی و قدرتمند بودیم که خوشبختانه در بازی فینال قدرت خود را به رخ میزبان و ۱۵ تماشاگر کشیدیم. ماموریت دوره گذشته را به خوبی به پایان رساندیم و سیزدهمین قهرمانی را بدست آوردیم و مهم‌تر از همه این‌ها، دل مردم ایران را شاد کردیم و این بزرگ‌ترین دستاورد ما بود.

*غیبت حسین طیبی تأثیر گذار بود ؟

حسین طیبی یکی از بهترین فوتسالیست های جهان به شمار می‌رود و جزو شناخته شده‌ترین هاست. بازی در کنار او چه در تیم پالما و در تیم ملی باعث افتخارم بوده است. شک نکنید اگر حسین طیبی در جام ملت‌های آسیا کنار ما بود، زهر تیم ملی دو چندان می شد و تاثیر بسزایی داشت. پس از تغییر نسل در تیم ملی، حسین طیبی بار تیم ملی را به دوش کشید و زحمات فراوانی انجام داد. باید قدردان این مرد در فوتسال ایران باشیم. آرزو می‌کنم پس از مصدومیت با قدرت به میادین بازگردد

*تیمی آینده‌ات همچنان مشخص نشده؟

با چند تیم مذاکره داشته ام و به زودی تصمیم نهایی خود را خواهم گرفت. شک نکنید لیگ برتر فوتسال در فصل جدید بسیار متفاوت خواهد بود و خوشبختانه از دو قطبی بودن خارج شده است. امیدوارم جام باشگاه‌های آسیا پس از وقفه ای چند ساله باری دیگر برگزار شود و انگیزه تیم‌های ایران را برای قهرمانی در لیگ برتر بیشتر سازد.

*شایسته جایزه برترین بازیکن جام ملت‌های آسیا هم بودی. نظر خودت چیه؟

مهم قهرمانی ایران در آسیا بود. چندان به عناوین فردی اهمیت نمی‌دهم، ذهنیت و هدف بنده خیلی فراتر از آسیا بوده است که تلاش می‌کنم در جام جهانی توانایی های خودم را نشان دهم. البته باید بگویم، جایزه بهترین بازیکن جام ملت‌ها برازنده تک تک بازیکن های تیم ملی بوده است و به خصوص به دوست خوبم سعید احمدعباسی تبریک می‌گویم و همچنین به باقر محمدی که نقش تعیین کننده‌ای را در قهرمانی ایران در آسیا داشت و به دستکش طلا دست پیدا کرد.

* در این دوره از جام ملت‌های آسیا، پدیده مسابقات انتخاب نکردند و احتمال داشت باری دیگر این جایزه به شما اختصاص یابد.

پدیده مسابقات پس از جام ملت‌های آسیا معرفی می‌شود. چندان به این جایزه فکر نمی‌کنم و دوره قبلی نیز برایم اتفاق بزرگی محسوب نمی‌شد. اما امیدوارم که این عنوان به یکی از ستاره های ایران بهروز عظیمی یا علی اکرمی تعلق بگیرد. چون بسیار خوب ظاهر شدند و تاثیرگذار بودند.

* مشخص بود که مسلم اولاد قباد هم مصدوم است و با درد بازی می‌کند. نظر شما در این خصوص چیه؟

مسلم اولاد قباد یک ماه دور از میادین بود و می‌توانست به علت مصدومیت جام ملت‌های آسیا را از دست بدهد. اما به خاطر تیم ملی تصمیم گرفت با درد بازی کند و به نظر تاثیر گذار بود و روی هنر این بازیکن مقابل تایلند به گل رسیدیم. مسلم اولاد قباد در نیمه نهایی و فینال نشان داد که بازیکن بسیار بزرگی است که می‌تواند تفاوت ها را رقم بزند. شک نکنید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای پالما می‌درخشد و کمک بزرگی به آن‌ها می‌کند.

* مسلم اولاد قباد اعلام کرد  که استقلالی است. شما طرفدار کدام تیم هستید؟

از بچگی طرفدار تیم تراکتورسازی تبریز هستم چون بچه ارومیه ام و تعصب خاصی روی تراکتور دارم. ولی از بین پرسپولیس و استقلال، تیم پرسپولیس را انتخاب می‌کنم.‌ امیدوارم تراکتورسازی در ادامه فصل نتایج خوبی را کسب کند. با توجه به شرایط فعلی تراکتور در جدول لیگ برتر، بنده دوست دارم پرسپولیس قهرمان لیگ شود

دیگر خبرها

  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس