Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@13:14:21 GMT

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۲۸۱۶

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۱ اسفند ‌ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام «علی چراغی پور» سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، گفت: انتخابات به عنوان مظهر بارز مردم سالاری و مشارکت عمومی در تعیین سرنوشت جامعه از اهمیت و جایگاه ویژه برخوردار بوده و بر این اساس همواره یکی از موضوعات حساس کشور تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنابراین مردم با درک بالا و دقیق از این مهم باید در انتخاب افراد شایسته نهایت دقت، دانش و آگاهی را مد نظر قرار دهند.

کشف ۲۸۰ میلیون ریال کالای قاچاق در چرداول

 سرهنگ «مظفر مهدی خانی» فرمانده انتظامی چرداول اظهار کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی سیمره در راستای برخورد با قاچاق کالا و ارز یک دستگاه خودرو ۴۰۵ را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۲۰ عدد سشوار، ۳۶ دستگاه اتو بخار، ۳ دستگاه چرخ گوشت و نیز تعداد ۲ دستگاه آبمیوه گیری فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی چرداول یادآور شد: ارزش ریالی برآورد شده این محموله توسط کارشناسان، ۲۸۰ میلیون ریال اعلام شده است.

استقرار ۵۰ صندوق اخذ رای در شهرستان دره شهر

«کیانوش محمد نژاد» فرماندار شهرستان دره شهر اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده ۵۰ صندوق اخذ رای در روز جمعه دوم اسفندماه، در سطح شهرستان مستقر می‌شود. 

وی افزود: ۲ صندوق به تعداد صندوق‌های اخذ رای در این شهرستان نسبت به دوره گذشته افزوده شده است،  از این تعداد ۱۴ صندوق سیار و ۳۶ صندوق نیز به صورت ثابت است.

افزایش ۱۱ درصدی تردد وسایل نقلیه در راه‌های برون شهری استان

سرهنگ «رضا همتی زاده» رئیس پلیس راه استان اظهار داشت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه های تردد شمار ، تردد وسایل نقلیه در جاده های برون شهری استان  نسبت به مدت مشابه  سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است. 

وی افزود: با وجود افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان،  با برنامه ریزی‌های مناسب پلیس راه استان، تردد در جاده‌های استان روان و بدون مشکل در حال انجام است.

شناسایی شایعه کنندگان شیوع ویروس کرونا در دهلران

صابر نجومی، دادستان شهرستان دهلران  اظهار داشت: در پی انتشار فایل صوتی مبنی بر شایعه کرونای ویروسی در دهلران، پلیس فتای دهلران، سریعاً موضوع را بررسی و افراد شایعه پراکن را شناسایی کرد.

وی افزود: پرونده با موضوع نشر اکاذیب در فضای مجازی در حال بررسی است.

دادستان دهلران عنوان کرد: با اطمینان خاطر اعلام می‌شود که هنوز هیچگونه علائمی از کرونای ویروسی در دهلران مشاهده نشده است.

انتهای پیام /970821

منبع: فارس

کلیدواژه: استان ایلام ایلام کالای قاچاق قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود

فرماندار ایلام گفت: بسته‌های تشویقی برای ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده با نظر شهرداری پیگیری و با هماهنگی راه و شهرسازی به مرحله اجرا رسانده شود، چراکه یکی از نقاط قوت در احداث مسکن در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری- امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت - در جلسه شورای تأمین مسکن شهرستان ایلام اظهار کرد: با عنایت به تاکید ریاست جمهوری در تسریع ساخت واحدهای نهضت ملی باید تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در پروژه نهضت ملی مسکن بیش از پیش پای کار باشند.

وی افزود: تمام ادارات با همکاری راه و شهرسازی در تأمین زمین برای باقیمانده تعهدات ایجاد شده همکاری لازم به عمل آورند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز و فاضلاب برای پروژه‌های اولویت‌دار از نظر پیشرفت فیزیکی از طریق هماهنگی با بنیاد مسکن توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان اجرا شود.

نادری تصریح کرد: بسته‌های تشویقی برای ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده با نظر شهرداری پیگیری و با هماهنگی راه و شهرسازی به مرحله اجرا رسانده شود، چراکه یکی از نقاط قوت در احداث مسکن در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی است.

وی با تشکر از بانک مسکن که پای کار بوده است، گفت: بانک‌هایی که در خصوص ارائه تسهیلات متعهد شده‌اند جهت مسکن همکاری لازم را نداشته‌اند باید تعیین تکلیف شود.

کد خبر 747768

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است