Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرتغالی تایید کرد جالوروسی رو به بازی محافظه کارانه آورده و کارهای ریسکی را در تیم به حداقل رسانده است.

طرفداری- پس از برد 1-0 آاس رم مقابل خنت در لیگ اروپا، پائولو فونسکا گفتگویی با خبرنگاران داشت. رم پس از 67 روز و برای اولین بار در سال 2020 موفق به کسب برد در المپیکو شد.

فونسکا پس از بازی در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

قطعا و به هیچ وجه عملکرد باکیفیتی ارائه نکردیم اما فراموش نکنید که درحال سپری کردن لحظات سختی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم به سختی درحال جنگیدن است تا شرایط را به نفع خود عوض کند. خنت تیم قدرتمندی است. امشب خوب بازی نکردیم اما همین که کلین شیت کردیم و با برد از زمین خارج شدیم، رضایت بخش است. در مقطعی هستیم که نتیجه گیری از ارائه بازی زیبا مهم تر است.

درحال حاضر نمی توانیم دست به کارهای ریسکی بزنیم چون اعتماد به نفس تیم پایین آمده است. بازیکنان با دقت بیشتری بازی می کنند و نحوه پاسکاری تیم مثل گذشته همراه با ریسک نیست. به نظرم بازیکنان با تمام وجود تلاش می کنند و امشب کسب برد، مهم ترین مسئله بود.

همیشه خواهان سبک مالکانه و حفظ توپ هستم. وقتی مالک توپ باشید یعنی خطری دروازه شما را تهدید نمی کند اما این کار همراه با ریسک است. برای حفظ توپ، به بازیکنانی نیاز دارید که دارای اعتماد به نفس بالایی هستند و می توانند توپ را در شرایط سخت حفظ کنند. بازیکنان رم در حال حاضر فاقد این روحیه هستند بنابراین شیوه بازی تیم عوض شده است. اکنون فقط نتیجه گیری اهمیت دارد تا تیم دوباره به روند خوب خود برگردد. اگر همچون ماه های قبل به دنبال ارائه بازی زیبا باشیم و دیدارها را با شکست سپری کنیم، هیچ ارزشی ندارد و آینده همه به خطر می افتد. فعلا مجبور هستیم فقط با برد از بازی های خارج شویم تا شرایط به حالت عادی برگردد.

کلا مربی ای نیستم که تمایل زیادی به تغییرات داشته باشم اما می توانم بگویم در این چند ماه حضورم در رم، بیش از کل دوران مربیگری ام، دست به تغییر و امتحان سیستم های مختلف زده ام. درحال حاضر تغییرات، چیزی را حل نمی کند. فقط باید روی جزییات تمرکز کنیم و کارهای ساده را به درستی انجام بدهیم. با تغییر فقط شرایط پیچیده پیچیده می شود. هرگاه حس کنم به تغییر سیستم نیاز است قطعا این کار را خواهم کرد. در طول فصل بارها سیستم بازی تیم را عوض کردم.

کارلس پرز قطعا مهاجم تمام کننده نیست اما می تواند به عنوان یک وینگر، گل های زیادی به ثمر برساند. اولین بازی او از ابتدا برای رم بود و خوب بازی کرد. با کیفیت و توانایی بالای خود می تواند به تیم کمک کند.

افت پلگرینی؟ او قطعا کلیدی ترین بازیکن ماست. لورنتزو بیش از بقیه تحت فشار قرار دارد. در این مورد با پلگرینی صحبت کردم. اگر به دنبال بازیکنی هستید که واقعا به رم عشق می ورزد، پلگرینی را به شما معرفی می کنم. لورنتزو بیش از بقیه در این شرایط سخت، احساس مسئولیت می کند و این مسئله روی عملکردش تاثیر گذاشته است. درحال سپری کردن مقطع مهمی در فرآیند تبدیل شدن به یک بازیکن باتجربه است و مطمئنم به خوبی می تواند این دوره پرفشار را با موفقیت سپری کند. نباید فراموش کنیم که پلگرینی برای رم چه کارهایی کرده و چقدر مهم است. باید به او کمک کنیم تا شوق و اعتماد به نفس خود را بازیابی کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الهلال رسما اعلام کرد که ستاره‌اش ‏سالم الدوسری به دلیل مصدومیت در دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ ‏قهرمانان آسیا مقابل العین امارات تا پایان فصل قادر به بازی برای ‏الهلال نخواهد بود. ‏

الهلال که در بازی رفت مقابل العین به شکلی غیرمنتظره بازی را با ‏نتیجه 4-2 به اماراتی‌ها واگذار کرده بود همه امیدش را به بازی ‏برگشت در مملکت‌ آره‌نا دوخته بود. ولی دیشب الهلالی‌ها درحالیکه ‏بازی تا دقیقه 51 با نتیجه 1-1 مساوی بود با گل سالم الدوسری پیش ‏افتادند اما نتوانستند گل دیگری به ثمر برسانند و حذف شدند. ‏

سالم الدوسری که مشخص بود در دقایق پایانی وقت قانونی دچار ‏آسیب‌دیدگی شده در دقیقه 90+1 جای خود را به محمد البریک داد.‏

الهلال امروز اعلام کرد الدوساری به دلیل مشکل از ناحیه عضلات کمر ‏دست کم پنج هفته به درمان و ریکاوری ویژه نیاز دارد. در نتیجه ‏فصل برای این ستاره عربستانی و مرد سال فوتبال آسیا به پایان ‏رسید. الدوساری دیروز هم به همین علت در تمرین گروهی الهلال ‏دیده نشد. ‏

دیگر خبرها

  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم