Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@17:06:26 GMT

سه هزار نفر مسوول برگزاری انتخابات در شوش هستند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۳۳۴۷

سه هزار نفر مسوول برگزاری انتخابات در شوش هستند

عدنان غزی روز جمعه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۴۲ نفر از این تعداد به عنوان نماینده فرماندار و بقیه به‌ عنوان عضو شعبه‌های ثبت نام و اخذ رای از جمله کاربران دستگاه احراز هویت امروز در حوزه‌های شهری و روستایی فعالیت می‌کنند.

وی اظهارداشت: برای نخستین بار در تاریخ برگزاری انتخابات مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، تمامی شعب اخذ رای به دستگاه‌های احراز هویت تجهیز خواهند شد که این موضوع در تسریع روند ثبت نام و اخذ رای بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شوش با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و باشکوه در دوم اسفند اندیشیده شده‌ است، افزود: ۱۴۲ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در سطح شهرستان شوش برای جمع‌آوری آرای مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده‌ است که ۸۳ شعبه از این تعداد، ثابت و ۵۹ شعبه سیار هستند.

وی اضافه کرد: ۱۶ شعبه سیار و ۶۰ شعبه ثابت در بخش مرکزی، ۳۳ شعبه سیار و ۱۸ شعبه ثابت در بخش شاوور و ۱۰ شعبه سیار و پنج شعبه ثابت در بخش فتح المبین تدارک دیده شده است.

غزی با تاکید بر لزوم رعایت نظم و انضباط و وقت شناسی در فرآیند انتخابات گفت: در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید همچون انتخابات دوره‌های گذشته، اصل بی طرفی و برگزاری انتخابات سالم و قانونمند در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: تمام تلاش دست اندرکاران، برگزاری انتخابات با کمترین مشکل و نقص فنی است اما درصورت وجود کوچکترین نقص در اجرای این فرآیند، نمایندگان فرماندار در شعب، کار را به صورت قانونمند و جدی جلو می‌برند.

فرماندار شوش با بیان اینکه کاربران رایانه همچون دیگر اعضای شعب اخذ رای وظیفه مهم و حساسی برعهده دارند، اظهارداشت: مهم ترین مسئولیت در هر صندوق با نمایندگان فرماندار است و این نمایندگان باید با حساسیت بالا و بدور از هرگونه شائبه تبلیغاتی به وظایف قانونی خود جامه عمل بپوشانند.

۹۰ بازرس بر صندوق‌های رای نظارت خواهند کرد

رییس ستاد بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شوش نیز گفت: ۹۰ بازرس با رعایت حق الناس، قانون، امانتداری و بی‌طرفی بر صندوق‌های اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان نظارت می‌کنند.

هومن سپهوند افزود: نامزدها، ستاد انتخابات و مردم سه بخش مهم انتخابات هستند و از آنها رعایت قانون و انضباط، فراهم کردن انتخابات سالم و حضور حداکثری در پای صندوق‌های آرا انتظار می‌رود.

وی بیان کرد: مسئولان و مدیران، حق فعالیت بر نفع یا علیه نامزدها را ندارند و نتیجه حاصل از صندوق‌ها باید نظر مردم و انتخاب نماینده اصلح و کوشا باشد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور امروز جمعه برگزار می‌شود.

شوش با ۲۲۰ هزار نفر جمعیت در۱۰۰ کیلومتری مرکز استان خوزستان واقع شده و دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم شوش پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم شوش مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم شوش یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزاری انتخابات شعبه سیار اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی