Web Analytics Made Easy - Statcounter

این گزارش‌ها حاکیست که از همان شروع رای گیری در برخی از شعب  صف‌های  مردمی تشکیل یافته  و روند اخذ آرا با آرامش در جریان است.

بهروز ندایی رییس ستاد انتخابات استان اردبیل نیز از ازدحام در برخی از شعب اخذ رای استان خبر داده و بیان کرد: در همان ساعت نخستین رای گیری ۱۰ هزار رای در سامانه  استانی ثبت شده و استقبال مردم از انتخابات مطلوب پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شهروندان استان خواست  تا در همان ساعت های نخستین رای گیری در انتخابات شرکت کرده و ان را به ساعت های پایانی موکول نکنند.

ندایی اضافه کرد: در صورت نیاز به تمدید زمان انتخابات ساعت اخذ رای با اعلام وزارت کشور تمدید خواهد شد.

یک‌هزار و ۲۹۵ شعبه اخذ رای در استان  دایر شده که  که از این تعداد، ۸۶۴ شعبه ثابت و ۴۳۱ شعبه سیار می‌باشد، همچنین  ۵۵۰ شعبه اخذ رای در شهر و ۷۴۵ شعبه هم در روستاها دایر می‌باشد.

 بیش از ۲۰ هزار نفر اعم از اعضای هیات‌های اجرایی، نظارت، بارزسی،  نیروهای انتظامی و امنیتی در برگزاری انتخابات مشارکت خواهند داشت.

 ۸۵ نامزد در پنج حوزه انتخاباتی شامل  ۱۱ زن و ۷۴ مرد در حال رقابت بوده و مردم هفت نماینده خود را از میان آنها انتخاب خواهند کرد.

در مجموع ۹۷۴ هزار نفر در استان  واجد شرایط رای دادن هستند که ۵۱ درصد آنها مردان و ۴۹ درصد بانوان هستند، ۴۸ هزار و ۹۰۰  نفر از این تعداد رای اولی‌ها هستند که برای نخستین بار در انتخابات شرکت خواهند کرد.

استان اردبیل دارای پنج حوزه انتخابیه اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین با ۳نماینده ، پارس اباد ، بیله سوار و اصلاندوز با یک نماینده ، خلخال و کوثر با یک نماینده ، مشگین شهر با یک نماینده و گرمی مغان با یک نماینده  و در مجموع هفت نماینده می‌باشد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی یک نماینده اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ چگونه در صندوق‌ های الکترونیکی رأی دهیم؟

بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روشن خواهد شد. قرار است دومین مرحله از این انتخابات در ۸ حوزه به صورت الکترونیکی برگزار شود.

دریافت 34 MB

خبرنگار: مریم همتی / گوینده: فرگاه افشار / تدوینگر: محمدرضا زمانیان

دیگر خبرها

  • ویدیو/ چگونه در صندوق‌ های الکترونیکی رأی دهیم؟
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • حضور متولدین ۲۱ اردیبهشت ۸۵ در پای صندوق‌های رای قائم‌شهر
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ
  • چهار هزار شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه تهران در نظر گرفته شده است
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات