Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبدالکریم عابدینی روز جمعه برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در شعبه اخذ رای مسجد امام خمینی (ره) ضمن انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: نماینده‌های شجاعی مانند مدرس و کاشانی در طول تاریخ کم نداشتیم که مقابل زورگویی و بیگانه ایستادند که باید الگو قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قزوین گفت: مردم باید نماینده‌ای را انتخاب کنند که که با شجاعت در مجلس مقابل قلدورمعابان و اجانب ایستادگی کند.

وی تصریح کرد: کسانی می‌توانند در قوه مقننه تاثیرگذار باشند که مومن، متقی، شجاع، امانت‌دار و با تقوی باشد و این موضوع باید مورد توجه رای دهندگان باشد.

آیت الله عابدینی تاکید کرد: معیارهای انتخاب نماینده مجلس بر اساس آرمان‌ها و معنویات نظام مقدس جمهوری اسلامی باید تعیین شود.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: همه اهمیت انتخابات را به خوبی می‌دانند و حضور پرشور مردم در ابتدای زمان رای‌گیری نشان از هوشیاری و بصیرت مردم است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز جمعه دوم اسفند همزمان با سراسر کشور در استان قزوین برگزار شد.

حوزه انتخابیه قزوین-آبیک-البرز دارای ۲ کرسی نمایندگی مجلس و حوزه های انتخابیه تاکستان و بوئین زهرا-اوج نیز هرکدام دارای یک کرسی نمایندگی هستند.

۹۲۵ هزار و ۴۷۸ شهروند در استان قزوین واجد شرایط رای دهی می باشد که از این تعداد ۴۴ هزار و ۳۱۸ نفر رای اولی هستند.

برچسب‌ها امام جمعه قزوین مجلس یازدهم استان قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه قزوین مجلس یازدهم استان قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی امام جمعه قزوین مجلس یازدهم استان قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند