Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا مهرآور در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: تمامی ادارات ثبت احوال استان امروز تا پایان رأی گیری باز بوده و پاسخگوی مراجعات مردمی است.

وی ادامه داد: تمام شناسنامه‌های تعویضی صادر شده و افرادی که تاکنون شناسنامه خود را تحویل نگرفته اند، می‌توانند از زمان شروع انتخابات تا پایان انتخابات با مراجعه به ادارات ثبت احوال دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرآور بیان کرد: افرادی که در یکم و دوم اسفند ماه تازه به سن ۱۸ سالگی کامل رسیده اند، می‌توانند به ادارات ثبت احوال مراجعه کرده و شناسنامه عکس دار خود را دریافت کنند.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی اظهار کرد: افرادی که دارای شناسنامه قدیمی بوده که شماره ملی در آن درج نشده، می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال شماره ملی خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون انتخابات، داشتن کارت ملی هوشمند برای رأی دادن الزامی نیست، گفت: تمامی دفاتر پیشخوانی که خدمت ثبت احوال ارائه می‌دهند، طی امروز جمعه باز هستند.

مهرآور بیان کرد: ۵۶۴ هزار و ۹ نفر حائز رأی دادن در خراسان جنوبی هستند که از این تعداد ۳۳ هزار و ۴۲۷ نفر رأی اولی هستند.

کد خبر 4858179

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف دهه فجر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس قزوین گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد انقلاب اسلامی ایران قاسم سلیمانی ادارات ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند بعلت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور "چاهداشی به دهسلم" فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.

سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • باران و سیلاب سراسر خراسان جنوبی را فرا گرفت
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد