Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:12:26 GMT

نشست کارگروه دفاعی و امنیتی سازمان شانگهای در پاکستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۴۶۷۳

نشست کارگروه دفاعی و امنیتی سازمان شانگهای در پاکستان برگزار شد

‍‍‍‍‍‍

ارتش پاکستان روز جمعه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این نخستین  نشست کارگروه کارشناسی است که تحت برنامه همکاری های دفاعی و امنیتی ۲۰۲۰ متعلق به سازمان شانگهای برگزار شد.

در این بیانیه آمده است: هیات های هشت عضو دائم سازمان همکاری شانگهای از جمله پاکستان حضور داشتند و بلاروس نیز به عنوان یکی از اعضای ناظر نیز در این اجلاس شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش پاکستان ادامه داد که در این نشست جنبه های مختلف همکاری میان اعضای سازمان همکاری شانگهای و امنیت منطقه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شرکت کنندگان همچنین اطلاعات و نظرات یکدیگر را درخصوص موضوع های  مهم مورد علاقه از جمله برنامه های مشترک آموزشی و تمرینات نظامی را مبادله کردند.

کشورهای پاکستان، چین، روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، و هند اعضای اصلی و کشورهای جمهوری اسلامی ایران، مغولستان، افغانستان و بلاروس به عنوان اعضای ناظر در این سازمان حضور دارند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید:

برچسب‌ها پاکستان سازمان همکاری شانگهای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاکستان سازمان همکاری شانگهای پاکستان سازمان همکاری شانگهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.

سخنرانی و گفت‌وگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر خواهد بود.

 سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد
  • وزیر دفاع عازم قزاقستان شد
  • نشست کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • فصل تازه همکاری های امنیتی تهران - اسلام آباد