Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سراسر کشور ماراتن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای رسیدن به کرسی خانه ملت در صومعه‌سرا آغاز شد.

خبرگزاری شبستان، صومعه‌سرا_مائده فلاحتکارضیابری: همزمان با سراسر کشور از نخستین ساعات امروز(جمعه، 2اسفند) ماراتن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای رسیدن به کرسی خانه ملت در صومعه‌سرا آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همزمانی برگزاری انتخابات مجلس یازدهم با گام دوم انقلاب و هدفی که چله دوم انقلاب در راستای مشارکت جوانان در تصمیم‌سازی و مدیریت کشور دارد، فرصتی ایحاد کرده تا جوانان در عرصه انتخابات برای حضور در یکی از ارکان مهم تصمیم‌گیرنده نظام جمهوری اسلامی ایران نقشی پررنگ‌تر از همیشه داشته باشند.

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بارها در سخنان خود حضور مردم در انتخابات را بسیار مهم و تاثیرگذار دانستند و با توجه خاصی نسبت به آرای مردم، حفظ امانت در آرای مردم را ضروری دانستند.

 

در این بین مردم با حضور در برهه‌های مختلف با حضور شکوهمند و شایسته در انتخابات امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند و با تبعیت از فرامین رهبر انقلاب سبب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گشته‌اند.

 

امروز مارتن انتخابات در صومعه‌سرا آغاز شد و در نخستین ساعات روز مردم زیادی پای صندوق‌های رای حاضرشدند تا به منتخب خود رأی دهند.

 

 

*۲۰۷شعبه اخذ رای پذیرای آرا مردم صومعه‌سرا

«سیدجلال سیدمحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: صندوق‌های اخذ رای در شعبات مختلف سطح شهر و روستاهای تابعه شهرستان آماده پذیرایی از مردم ولایتمدار وانقلابی هستند.

 

فرماندار صومعه‌‌سرا با بیان اینکه در این شهرستان ۲۰۷شعبه اخذ رای پذیرای رای مردم است افزود: از این تعداد ۱۶۸شعبه در مناطق روستایی و ۳۹شعبه در مناطق شهری است که ۲۰۶شعبه اخذ رای به صورت ثابت و یک شعبه اخذ رای سیار آرای مردم را جمع آوری می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه امروز با رای مردم یکی از هشت کاندیداهای شهرستان به خانه ملت راه پیدا می‌کند گفت: یونس مرادی‌پور، فاروق آقاجانی بوئینی، محمدنقی رنجبر چوبه، جواد دل‌زنده‌دار اباتری، وحید مهدوی لیفشاگرد، سیدعباس موسوی مناره‌بازاری، سیدکاظم دلخوش اباتری و انوش مهربان مرجقل هشت نفر کاندیدای صومعه‌سرا هستند.

 

سیدمحمدی تصریح کرد: امروز بار دیگر قدم های استوار ایرانیان در سراسر وطن اسلامی در پای صند‌ق‌های رای و انتخاب نمایندگان خود برای حضور در مجلس شورای اسلامی موید حضور مقتدرانه مرد و زن ایرانی در تعیین سرنوشت خود است.

 

فرماندار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: مر قانون در برگزاری تمام مراحل انتخابات رعایت و با تخلفات احتمالی در این عرصه با قاطعیت برخورد می‌شود.

 

 

* حضور حداکثری مردم در انتخابات، حقانیت این نظام و انقلاب را نشان می‌دهد

حجت‌الاسلام«محمدمهدی راشدی‌نوری» با حضور پای صندوق رای اظهار کر: مردم باید در انتخابات حضور پرشور داشته باشند زیرا هر یک رأی مشت محکمی به سوی دشمنان است.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با تاکید به لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی و حفظ شان و جایگاه تمام داوطلبان افزود: مشارکت حداکثری مردم در فرآیند انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم‌تر از نتیجه نهایی این رویداد سیاسی است.

 

وی گفت: باید مردم فردی لایق، اصلح، مومن و معتقد به اصل ولایت فقیه را انتخاب کنند تا با اقتدار خود بتواند در راستای رفع مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان گام بردارد.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری حضور حداکثری مردم در انتخابات، حقانیت این نظام و انقلاب را نشان می‌دهد تصریح کرد: هر کسی که انتخاب شود با پشتوانه قوی مردمی در صحنه مجلس حضور پیدا می‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات معیشتی، فرهنگی و اجتماعی و تهدیدها و تحریم‌هایی که از ناحیه دشمنان وجود دارد مهم این است که مردم با انتخاب درست، فردی را که دارای صلاحیت‌ها و شاخصه‌های لازم برای نمایندگی باشد، انتخاب کنند.

 

گفتنی است زمان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۲۳ امشب اعلام شده که احتمال تمدید شدن آن وجود دارد.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: آغاز انتخابات انتخابات مجلس انتخابات انتخابات مجلس شورای اسلامی صومعه سرا خانه ملت رای مردم اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند

آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان، رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان این انتخابات، از منتخبان برای شرکت در مراسم افتتاحیه این مجلس دعوت می‌کند.

وی افزود: مراسم افتتاحیه در روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

‌آیت‌الله مدرسی‌یزدی همچنین عنوان کرد: دوره نمایندگی اعضای مجلس خبرگان رهبری هشت سال و تعداد نمایندگان این مجلس ۸۸ نفر است.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات این نکته را هم یادآور شد که قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را برعهده اعضای خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان نیز مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.

وی ادامه داد: در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی قرائت خواهد شد.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی افزود: سپس هیات رئیسه سنی تشکیل می‌شود که شامل رئیس، نائب رئیس و ۲ منشی است و پس از آن هیئت رئیسه دائم با انتخاب اعضا شکل می‌گیرد. هیات رئیسه دائم نیز شامل هفت نفر است که عبارتند از رئیس، ۲ نائب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز.

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود