Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به تلاش رژیم صهیونیستی برای ادامه شهرک‌سازی در قدس شرقی، از همه مردم فلسطین خواست که به صورت فراگیر و مشترک با چنین طرح‌هایی مبارزه کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به تصمیم اخیر رژیم صهیونیستی برای ادامه شهرک‌سازی در قدس شرقی واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حازم قاسم» سخنگوی حماس با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که رژیم اشغالگر قدس، هیچ احترامی برای قوانین و عرفهای انسانی قائل نیست.

خبرگزاری آناتولی به نقل از قاسم گزارش داد که اعلام خبر شهرک‌سازی، «بیانگر افزایش چالشهایی است که شهر قدس با آن روبروست».

وی خاطر نشان کرد که پیش از لغو توافقات تشکیل خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی و توقف هماهنگی امنیتی و بر اساس همین چالشها، باید همه مردم فلسطین، راهبرد «مبارزه فراگیر و مشترک» را اتخاذ کنند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی پنجشنبه (روز گذشته) در آستانه انتخابات، از تلاش این رژیم برای گسترش شهرک‌های صهیونیست‌نشین خبر داد.

نتانیاهو در فاصله دو هفته مانده به انتخابات پارلمانی، گفت که هزاران واحد صهیونیست‌نشین جدید در قدس شرقی احداث خواهد کرد.

وی همچنین ادعا کرد که مسئولان این رژیم قصد دارند دو هزار و دویست واحد مسکونی جدید را در شهرک «بنیت» واقع در ارتفاعات «ابوغنیم» احداث کنند.

جدای از موجودیت اشغالگر رژیم صهیونیستی، این شهرک‌های صهیونیستی از نظر حقوق بین‌الملل غیر قانونی هستند، ولی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پاییز گذشته مدعی شد که از این منظر، به این شهرک‌ها نگاه نمی‌کند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: حماس فلسطین اسرائیل رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی پاسخ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به طرح پیشنهادی آتش‌بس را از میانجیگران دریافت کرده است.

این رسانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی در حال بررسی پاسخ حماس برای واکنش رسمی به آن است.

گفتنی است کمی پیش‌تر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که با طرح پیشنهادیِ آتش‌بسی که از سوی میانجیگران مصری و قطری ارائه‌شده موافقت کرده است.

جنبش حماس اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، موافقت این جنبش با طرح پیشنهادی آتش‌بس در نوار غزه را به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر و «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر اعلام کرده است.

کد خبر 6098722

دیگر خبرها

  • حماس: تحت فشار نظامی، هیچ طرحی را برای توقف جنگ غزه نخواهیم پذیرفت
  • فریاد «نه به نسل‌کشی در رفح» قلب لندن را لرزه درآورد
  • حمدان: گذرگاه رفح فقط توسط فلسطینیان باید مدیریت شود
  • شهرک‌نشینان صهیونیست: نتانیاهو ما را به حال خود رها کرده‌است
  • حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • اگر آمریکا نبود اشغالگری اسرائیل در ۷ اکتبر پایان یافته بود
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله