Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام خزاعی گفت: نماینده ساده زیست و انقلابی، شعارهای انقلابی او از پول های کلان برای تبلیغات انتخاباتی برخی کاندیداها کارآمدتر است و در برهه کنونی نیازمند اینگونه نمایندگانی در بهارستان هستیم.

حجت الاسلام «مصیب خزاعی» در گفتگو با خبرنگار شبستان با بیان اینکه مهمترین وظیفه ما انتخاب یک نماینده اصلح است، اظهارکرد: حفظ انقلاب و نظام از وظایف مهم و اساسی نماینده اصلح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اسدیه با بیان اینکه یک نماینده، وظیفه قانونگذاری و نظارت را بر عهده دارد، ادامه داد: با توجه به فرمایش رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) «مجلس در راس امور است» و اگر قوی باشد باعث تقویت نظام است.

 

وی با اشاره به اینکه تصویب قوانین در طراز انقلاب باعث رضایتمندی مردم است، گفت: انقلاب ما بر پایه مردم سالاردینی است اگر مجلس، قوانین درستی تصویب کند باعث رضایت مردم از حضور در صحنه های حساس کشور خواهد شد.

 

حجت الاسلام خزاعی با تاکید بر اینکه نماینده اصلح باید انقلابی، جهادی، ولایی و دشمن شناس باشد، اظهار داشت: یک نماینده اصلح به دنبال مذاکره با دشمن نیست؛ همه کاندیداها در شرایط فعلی باید توجه ویژه به شرایط منطقه و کشور داشته باشند.

 

وی بیان داشت: باید نمایندگان مجلس مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود را مورد مطالعه قرار دهند و بر اساس درد مردم طرح دهند و قانون در طراز انقلاب و نیاز مردم وضع کنند.

 

امام جمعه اسدیه با اشاره به لزوم حداکثری مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور مردم در سال ۱۳۵۷ باعث پیروزی انقلاب شد و امروز همان حضور باعث بقای انقلاب و نظام اسلامی است.

 

حجت الاسلام خزاعی با اشاره به اینکه باید مسئولان و همه خدمتگزاران نسبت به حضور مردم حساس باشند، ادامه داد: کانداهای مختلف با هر دیدگاهی باید به دنبال این باشند که مردم حضور فعال داشته باشند چرا که حضور پرشور موجب نا امیدی دشمنان می شود.

 

امام جمعه اسدیه با اشاره به اینکه در انتخابات نمی‌شود ادعای ساده زیستی کرد و بعد هزینه های کلان تبلیغاتی کرد، یادآور شد: این تناقض برخی از کاندیداها درباره شعار هایی که می دهند را مردم باید هوشیارانه مراقبت کنند.

 

وی با بیان اینکه نماینده ساده زیست، شعارهای انقلابی او از هزینه های کلان برای تبلیغات انتخاباتی کارآمدتر است، گفت: اگر یک کاندیدا،‌ دست پاک باشد قطعا این پول هنگفت را ندید می گیرند.

 

حجت الاسلام خزاعی تاکید کرد: هزینه های زیاد یک کاندیدا و تبلیغات رنگارنگ او، دلیل انقلابی و خدمتگزار بودن او نیست بلکه مردم باید به شاخصه‌ های یک نامزد اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب دقت کنند.

 

 

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات مجلس ۹۸ حجت الاسلام خزاعی امام جمعه درمیان خراسان جنوبي بیرجند حجت الاسلام خزاعی نماینده اصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود، با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

کد خبر 6088586 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان