Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی صبح روز جمعه و در ساعات اولیه رأی گیری با حضور در مسجد امام خمینی غیاث آباد و شعبه ۲۴۱ رأی خود را به صندوق انداخت.

آیت الله عابدینی در هنگام انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران حضور یافت و به سوالات فعالان رسانه در خصوص اهمیت انتخابات پاسخ گفت.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در خصوص اهمیت این دوره از انتخابات اظهار داشت: بیان اهمیت این رویداد بر همگان روشن است و همین که در ساعات اولیه صبح شاهد حضور فعال و خوب مردم در کنار صندوق‌های رأی هستیم نشان می‌دهد مردم بصیر و انقلابی ما اهمیت آن را درک کرده‌اند و ما نیز باید برای این هوشیاری و بیداری و حضور آگاهانه مردم خدا را شاکر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قزوین در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که ملاک انتخاب شما چیست و به چه کسانی رأی می‌دهید اظهار داشت: ملاک انتخاب نماینده مجلس بر اساس منویات رهبری و آرمان‌های جمهوری اسلامی مطرح می‌شود و ما امروز در مجلس به کسانی نیازمندیم که اولاً مؤمن باشند و وقتی مؤمن شدند حتماً متقی می‌شوند و شجاع خواهند بود و امانتدار هم می‌شوند.

وی اضافه کرد: اگر نماینده مؤمن باشد دیگر طمعی به مال دنیا برای خود و اطرافیانش نخواهد داشت و اگر شجاع باشد در مقابل قلدری اجانب با صلابت و شجاعت ایستادگی می‌کند و مانند مدرس می‌شود.

عابدینی تصریح کرد: اگر نماینده شجاع باشد در مقابل زیاده خواهان می‌ایستد و مانند کاشانی و مدرس صدای مردم می‌شود و از حق و منافع مردم دفاع می‌کند.

وی بیان کرد: باید همه حواسمان به معیارها باشد و با فضایی که به دنبال شهادت سردار سلیمانی در کشور ایجاد شد شاهد مشارکت گسترده مردم باشیم و بتوانیم با اعتماد به افراد توانمند مجلسی کارآمد تشکیل دهیم.

امام جمعه قزوین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر که پرسید مجلس چه زمانی در رأس امور قرار می‌گیرد گفت: مجلسی زمانی در رأس امور قرار می‌گیرد که نمایندگانش با معیار و ملاک انتخاب شوند و شایستگی و لیاقت لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: مجلسی در رأس امور قرار می‌گیرد که نمایندگانش شجاع باشد و برای جهاد در راه خدا تلاش کند و اعتلای کلمه حق و تقویت مقاومت اسلامی و تحقق بخشیدن به آرمان‌های الهی و قرآن را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

کد خبر 4858248

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه قزوین انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف دهه فجر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس قزوین مجلس شورای اسلامی گرگان انقلاب اسلامی ایران شهرکرد بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی

  روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی با حضور در منزل فرزند شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی که نقش مهمی در اتحاد شیعه و سنی و انتشار پیام نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در سیستان داشت، دیدار و گفتگو نمود.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: این شهيد والا مقام اولين كسی بود كه طرح عدم كفايت بنی صدر را امضا و مطرح کرد و به عنوان یکی از پیروان واقعی امام خمینی (ره) و به همراه یارانش چون شهید بهشتی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  که از دوران تحصیل در مشهد با او آشنا بود، خدمات قابل توجهی به منطقه و کشور ارائه کرد.

 شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی در منطقه، پایگاه مستحکمی برای مبارزین و کسانی که از سوی رژیم به این استان تبعید می‌شدند خصوصا مرحوم آیت الله طالقانی، حضرت آیت الله خزعلی عضو شورای نگهبان،  آیت الله صلواتی از مدرسان حوزه علمیه قم،  مرحوم حجت الاسلام و المسلمین ایزدی نجف‌آبادی امام جمعه نجف‌آباد و حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی از علمای رفسنجان بود. 
 
 آن شهید در جریان پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته انقلاب اسلامی و دادگاه انقلاب اسلامی کرد.  

 وی در سال ۱۳۵۹ به‌عنوان کاندیدای مجلس شورای اسلامی مطرح شد و به مجلس راه یافت و در سنگر مجلس یکی از چهره‌های صدیق و پیرو خط امام بود و در یکی از سخنرانی قبل از دستور مجلس ایشان در رابطه با توصیف امام راحل گفت: «وجود این رهبر عظیم‌الشأن معجزه تاریخ است». 

 شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی سرانجام در میدان مبارزه با خطوط انحرافی و ضدانقلاب در هفتم تیرماه سال ۶۰ به‌همراه شهید آیت الله بهشتی و بیش از هفتاد و دو تن از بهترین یاران امام و انقلاب اسلامی، در فاجعه جانسوز انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به‌دست یکی از منافقان به شهادت رسید و روح مطهرش در جوار کبریا به لقاء الله رسید، مزار شریفش در شهرستان زابل در جوار شهداء جنگ تحمیلی محل زیارت عاشقان و دلباختگان امام و انقلاب است.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد