Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- با پایان یافتن زمان تبلیغات کاندیدها و شمارش معکوس برای آغاز حماسه‌ای دیگر بسیاری از دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات برای برپایی انتخاباتی سالم تلاش می‌کنند تا تخلفی در این راستا حادث نشود و حقی از مردم پایمال نگردد.

قدس آنلاین-گروه استان ها: برخی از نامزدهای انتخاباتی که در جریان تبلیغات با اهدای هدیه و یا پول سعی داشتند تا نظر مردم را نسبت خود متوجه سازند لذا بعید نیست که در زمان برپایی انتخابات این رویه را ادامه داده و نسبت به خریداری آراء اقدام کنند از همین رو برخی از مسئولان قضایی و اجرایی نسبت به این اقدام هشدار داده و عنوان کردند در صورت مشاهده چنین تخلفاتی بدون شک با افراد متخلف برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خریدوفروش رأی ممنوع 

در همین رابطه دادستان دادسرای عمومی و انقلاب سرپل ذهاب بابیان اینکه رأی مردم حق‌الناس است ازاین‌رو در صورت مشاهده هرگونه خریدوفروش آرا، اغماض نمی‌کنیم و بر اساس قانون با متخلفان به‌شدت برخورد خواهیم کرد.

سعید زریری اعلام کرد: عموم مردم با هر سلیقه، فکر و گرایش سیاسی برای حضور آگاهانه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کنند و در این مسیر هیچ عذری پذیرفته نیست.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب سرپل ذهاب گفت: هیئت نظارت بر انتخابات مکلف به رصد نامزدها و تبلیغات آن‌ها است و برابر با قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

زریری ادامه داد: ملاک برای انتخابات، رأی مردم است و تمام توان خود را برای صیانت از این حق‌الناس به کار می‌گیریم.

احتمال جابه‌جایی آراء

رئیس هیئت بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان کرمانشاه نیز با اشاره به این موضوع که احتمال جابجایی ساماندهی شده افراد بین حوزه‌های انتخابی برای رأی دادن وجود دارد اظهار کرد: برای مقابله با این موضوع برنامه‌ریزی لازم انجام‌شده است.

افشین کریمی عنوان کرد: با کمک نیروی انتظامی در گلوگاه‌های اصلی بر ترددها نظارت خواهیم کرد تا در صورت مشاهده جابجایی ساماندهی شده رأی‌دهندگان اقدام لازم به عمل آید.

وی تأکید کرد: جابجایی ساماندهی شده رأی‌دهندگان از شهری یا روستایی به مکانی دیگر ممنوع است و بدون هیچ‌گونه اغماضی با متخلفان برخورد خواهد شد.

کرمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بابیان اینکه بیش از هزار ناظر بر این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه نظارت می‌کنند، گفت: برای هر صندوق سیار و ثابت در مناطق دورافتاده یک بازرس و برای هر سه صندوق دیگر یک بازرس فعالیت خواهد کرد؛ همچنین در شعب حساس و مکان‌هایی که با ازدحام جمعیت روبه‌رو هستیم بازرسان به‌صورت دائم حضور خواهند داشت.

وی افزود: به ازای هر ۱۰ بازرس یک سربازرس نیز انتخاب‌شده و حراست از صندوق‌های رأی را تحت نظر دارد، علاوه بر این در هر شهرستان هم یک بازرس ویژه تعیین‌شده که تعداد بازرسین ویژه در حوزه انتخابیه کرمانشاه پنج نفر است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان کرمانشاه انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جراحی اقتصادی باید در ساختارهای غلط و پوسیده کشور انجام شود، گفت: «انتظار ما از دولت و مجلس انقلابی این است که دست به تغییرات ساختاری در اقتصاد بزنند در غیر اینصورت ادامه وضع موجود بی تدبیری و بی خردی است و نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم.»
 
به گزارش شفقنا؛ روح الله ایزدخواه در خصوص وضعیت ارائه تسهیلات به مردم، اظهار کرد: یکی از انتقادات به این دولت مدل ارائه تسهیلات بانکی است؛ متاسفانه عملکرد مناسبی در حوزه تسهیلات ازدواج و اشتغال دیده نمی‌شود و بانک ها به اسم کنترل نقدینگی، تسهیلات تکلیفی را در عمل محدود کردند که منجر به رکود شد یعنی سرمایه در گردش و تسهیلات تولید، به مشکل برخورد و به مساله اول صنعت ما تبدیل شده است.
 
به اسم کنترل «تورم» تسهیلات بانکی را محدود کردند
 
وی در ادامه افزود: سال گذشته به اسم کنترل تورم، تسهیلات بانکی را محدود کردند که باعث ایجاد رکود تورمی شد. این سیاست غلط است و بارها هم گفتیم یک طرفه نمی توان به مسایل اقتصادی نگاه کرد و بدون توجه به تولید اگر بخواهیم تورم را مهار کنیم، منجر به رکود می شود.
 
برخورد این دولت با بانک ها برخورد جدی و سازنده ای نبوده است
 
آقای ایزدخواه با انتقاد از اینکه بخش زیاد از منابع مالی بانک‌ها خرج بنگاهداری بانک ها می شود، ادامه داد:  بخش‌های دیگری از این منابع را هم به عنوان وام به پرسنل خود می دهند و حتی بعضا این تسهیلات به دانه درشت ها داده می شود؛ بنابراین در شرایطی که منابع بانکی بیشتر شده است سوال ما از بانک ها این است این منابع در کجا خرج می شود!. ما ایراد اساسی به نظام بانکی داریم که از گذشته بوده و در این دولت تشدید شده است؛ برخورد این دولت هم با بانک ها مطلقا برخورد جدی و سازنده ای نبوده است؛ اقای خاندوزی بارها در جلسات نظارتی ما به صراحت گفتند که «زور من به بانک ها نمی رسد». اقای رئیسی علی رغم شعار ی که در ایام تبلیغات ریاست جمهوری گفتند که «بانک ها را به خط خواهم کرد» اما در عمل نشانه ای از این مساله نمی بینیم.
 
وی افزود: عده ای از نمایندگان مجلس هم دائما با شعار کنترل نقدینگی، فضا را تشدید می کنند که قطعا به ضرر تولید و به نفع سوداگری و بنگاهداری بانک ها است. مجلس جدید به دلیل اینکه مجلس یکدستی به لحاظ سیاسی نیست و نیروهای مستقل بیشتری دارد، امیدواریم بتواند با جدیت و الگوی منطقی درست بانک ها را وارد کار کند.
 
نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
 
وی در خصوص عدم اخذ تضامین از مردم برای ارائه وام های خرد، گفت: بانک ها اصلا عمل نمی کنند و این حرفی که وزیر اقتصاد گفتند توسط بانک ها رعایت نشد و مراجعینی که برای دریافت وام های معیشتی خرد به مردم معرفی می‌کنیم، یا توسط بانک ها رد می شود و یا چند ضامن از مردم می خواهند. لذا ما نیاز به جراحی واقعی داریم چراکه جراحی در سفره مردم هنر نیست بلکه در ساختارهای غلط و پوسیده کشور باید انجام شود. جراحی در ساختار الیگارشی بانکی باید انجام شود و انتظار ما از دولت و مجلس انقلابی این است که دست به تغییرات ساختاری در اقتصاد بزنند در غیر اینصورت ادامه وضع موجود بی تدبیری و بی خردی است و نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم!.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تذکرکاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • ببینید | تذکر کاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد