Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی گفت: تمامی مراحل اجرای فرآیند انتخابات و اقدامات نامزدها و هواداران آنها تا آخرین لحظه رصد و نظارت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « علی صالحی » به همراه دیگر مسئولان قضایی استان هرمزگان در اولین دقایق آغاز روند اجرایی انتخابات با حضور در  مسجد قدس بندرعباس رأی خود را به صندوق اخذ آراء انداخت و ضمن تأکید بر لزوم سبقت در کار نیک ،به آحاد مردم سفارش کرد: در تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی از اولین لحظات آغاز رأی گیری به پای صندوق های اخذ آراء بشتابند و با احساس مسئولیت انقلابی و از روی تشخیص و آگاهی رأی خود را به صندوق بیاندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه افزود: مردم همیشه در صحنه استان هرمزگان با مشارکت قانونمند ،پرشور و سرنوشت ساز خود در انتخابات و با متابعت از رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب ، ضمن خلق حماسهٔ حضور ، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر افتخار خود رقم زدند و جلوه های بی نظیری از وفاداری به آرمان های امام راحل عظیم الشأن (ره) و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی را به منصه ظهور رساندند.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به این مطلب که در روزهای تبلیغات ، عموم مردم با حفظ هوشیاری و وحدت ،صحنه های بی بدیلی از همدلی ،قانونگرایی و بصیرت را به نمایش گذاشتند خواستار ادامه حفظ انسجام و  همکاری مردم با مسئولین اجرایی و نظارتی در روند برگزاری انتخابات تا پایان مراحل شمارش آراء و اعلام نتایج نهایی گردید.

 

رئیس شورای پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی و عضو هیأت نظارت بر انتخابات استان هرمزگان گفت : تمامی مراحل اجرای فرآیند انتخابات و اقدامات نامزدها و هواداران آنها تا آخرین لحظه رصد و نظارت می شود.

 

صالحی تأکید کرد: در صورت بروز تخلف و جرائم انتخاباتی برای متخلفین پرونده قضایی تشکیل می شود.

 

این مقام قضایی افزود: در تمام شهرستان ها و حوزه‌های قضایی استان شعب ویژه ای برای رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی تشکیل‌شده که به‌صورت خارج از نوبت و سریع به جرائم و تخلفات رسیدگی خواهند کرد.

 

وی یادآور شد: ایجاد فضای با نشاط انتخاباتی تنها در سایه عمل به قانون و احترام به مقررات موضوعه عملی و اجرائی است.

 

صالحی همچنین بر استفاده از تجربیات موفق گذشته برای تحقق انتخاباتی موفق تأکید کرد و افزود: اگر نامزدها ، هواداران و همه اعضاء و متولیان امر انتخابات به وظایف قانونی خود عمل نمایند شاهد هیچ انحراف و قانون شکنی نخواهیم بود.

 

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان همچنین رسالت ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی را جلب اعتماد عمومی در جهت تأثیرگذاری آراء مردم در سرنوشت جامعه دانست.

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: اخذ رای رئیس کل دادگستری هرمزگان انتخابات جرائم و تخلفات استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید

کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان در دیدار اعضای هیئت امنای ستاد دیه استان با رئیس کل دادگستری، گفت: به همت خوب خیرین استان سمنان از ابتدای سال تا کنون ۷ زندانی جرائم غیر عمد با بدهی ۳۰ میلیارد ریالی از زندان آزاد شده اند. 

مدیر کل زندان های استان سمنان و نائب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان با اشاره به اقدامات سال گذشته ستاد دیه استان سمنان، عنوان کرد: در سال گذشته ۱۱۶ نفر زندانی با بدهی بیش از ۵۰۰میلیارد ریالی و تنها با پرداخت ۵۳ میلیارد ریال کمک از سوی ستاد دیه و پیگیری جهت گذشت شکات و اعطای تسهیلات بانکی از زندان آزاد شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان در این نشست، افزود: اقدامات ستاد دیه استان سمنان در جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد بسیار قابل تقدیر است و امید است در آینده نیز این اقدامات پیشرفت داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه برخی استان ها موفقیت های چشمگیری در آزادی زندانیان داشته اند، تصریح کرد: باید با استفاده از تجارب این استان ها و همچنین بهره گرفتن از ظرفیت بیشتر صنعتگران و خیران استان در راستای کمک به آزادسازی زندانیان و کمک به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیز اقدامات شایسته ای صورت پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود