Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@03:09:09 GMT

300 هزار نفر امنیت انتخابات را تأمین می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۵۸۲۶

300 هزار نفر امنیت انتخابات را تأمین می‌کنند

معاون امنیتی وزارت کشور گفت: حدود 300 هزار نفر از نیروهای انتظامی و نیروهایی از سپاه و بسیج امنیت انتخابات را در شعب اخذ رای و مسیر تردد صندوق‌های اخذ رای تأمین می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حسین ذوالفقاری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: ما در ارتباطات با امنیت انتخابات از حدود ۶ ماه پیش برنامه‌ریزی‌‌هایمان شروع شد و ستاد امنیت در مرکز و استان‌ها با همکاری سایر کمیته‌های مربوطه کار خود را شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز حدود ۳۰۰ هزار نفر از نیروهای انتظامی و نیروهایی از سپاه و بسیج امنیت انتخابات را در شعب اخذ رای و مسیر تردد صندوق‌های اخذ رای تأمین می‌کنند.

وی افزود: علاوه بر این در مرزهای کشور نیروهای مرزبانی، سپاه و ارتش و در تمام کشور نیروهای اطلاعاتی، انتظامی و بسیج در حال فعالیت هستند که امنیت انتخابات برقرار باشد.

معاون امنیتی وزارت کشور با بیان اینکه نیازهای بالگردی توسط ستاد کل نیروهای مسلح برای امر انتخابات تامین شده است، گفت: بالگردها و امکانات هوایی برای تامین انتخابات فراهم شده و همه نیازهای اطلاعاتی، امنیتی و الکترونیکی فراهم شده و در آمادگی کامل قرار داریم.

ذوالفقاری با تاکید بر اینکه تاکنون مشکل امنیتی خاصی نداشته‌ایم، ادامه داد: اشراف اطلاعاتی کاملاً وجود دارد، اولین بررسی های روز گذشته نشان می‌دهد مشکل خاصی از لحاظ امنیتی برای انتخابات وجود ندارد. تنها چیزی که وجود دارد این است که بحث رقابت در برخی از حوزه‌ها بسیار بالاست و طرفداران برخی از کاندیداها شور و شوق بالاتری نسبت به سایر مناطق دارند که به خود کاندیداها و ستادهای انتخاباتی شان اعلام شده که مسائل را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم مردم از این جهت که ممکن است کاندیدای مورد نظرشان رای نیاورند، تحت تاثیر شایعات و القائات قرار نگیرند، اظهار کرد: شمارش آرا با دقت و مرحله اعلام نیز با توجه و دقت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزارت کشور جشن ملی امنیت انتخابات اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ سرکوب تحصن دانشجویان توسط نیروهای امنیتی آمریکا

پلیس آمریکا تحصن دانشجویان در دانشگاه اوهایو را سرکوب و ده ها دانشجوی حامی فلسطین را دستگیر کرد.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود
  • فیلم/ سرکوب تحصن دانشجویان توسط نیروهای امنیتی آمریکا
  • احمدیان در سن‌پترزبورگ چه می کند؟
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • روسیه : توافقنامه‌ های امنیتی با ایران و ۳ کشور دیگر در سال جاری اجرایی می‌شوند
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد، حجاب و توجیه نیروهای فراجا
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • خودداری ارمنستان از شرکت در نشست امنیتی در روسیه