Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@13:52:13 GMT

امنیت کامل در همه شعب اخذ رای کرمانشاه برقرار است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۶۴۸۷

امنیت کامل در همه شعب اخذ رای کرمانشاه برقرار است

سردار «علی اکبر جاویدان» روز جمعه و پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مدت ها قبل تمامی تمهیدات لازم توسط پلیس به عنوان متولی نظم و امنیت انتخابات اندیشیده شده است

وی ادامه داد: همه شعبه های ثابت و سیار که بالغ بر یک هزار و ۵۸۰ شعبه در سطح استان می شود توسط نیروهای پلیس پوشش داده شده تا مردم بتوانند با خیالی آسوده در این رویداد مهم و سرنوشت ساز شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون مشکل امنیتی در هیچ کدام از شعبه های اخذ رای گزارش نشده است، گفت: پلیس همه توان و ظرفیت خود را به کار گرفته تا بتواند در کنار سپاه و بسیج شرایط لازم را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در دورافتاده ترین نقاط استان کرمانشاه پلیس برای برقراری امنیت حضور دارد تا همه مردم بتوانند با خیالی آسوده در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت و در آینده کشور سهیم باشند.

وی حضور پرشور مردم پای صندوق های رای و انتخاب اصلح و آگاهانه را ۲ موضوع بسیار مهم ذکر کرد و گفت: اگر هردوی آنها محقق شود هم بر اقتدار انقلاب و نظام افزوده شده و هم شاهد مجلسی قوی و کارآمد خواهیم بود. 

سردار جاویدان در پایان گفت: حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح و آگاهانه پاسخی محکم به یاوه گویی های دشمنان انقلاب و در راس آنها آمریکاست که برای ایجاد تفرقه میان مردم و مسئولان تلاش می کند.

حدود پنج هزار نیروی پلیس وظیفه تامین امنیت انتخابات استان کرمانشاه را در یک هزار و ۵۸۵ شعبه بر عهده دارند.
کار رای گیری در ۶ حوزه انتخابیه استان کرمانشاه برای انتخاب هشت نماینده مجلس شورای اسلامی از بین ۱۳۴ نامزد باقی مانده آغاز شده است.
براساس اعلام ستاد انتخابات کرمانشاه یک هزار و ۵۸۵ صندوق اخذ رای امروز آرای مردم این استان را جمع آوری می کنند که از این تعداد ۶۲۱ صندوق سیار و باقی ثابت هستند.
یک میلیون و ۵۴۶ هزار و ۴۱۳ نفر از مردم استان کرمانشاه در این دوره از انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند که ۵۸ هزار و ۲۸۰ نفر از آنها را رای اولی ها تشکیل می دهند.
کسانی که ۱۸ سال تمام دارند یعنی متولدین دوم اسفند ۱۳۸۰ و قبل از آن می توانند با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی (کد ملی هم قابل قبول است) می توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند. 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات فرمانده انتظامی استان مجلس شورای اسلامی نظم و امنیت نماینده مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران