Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا ضمن تاکید بر گزارش نشدن موارد ابتلا به کرونا در استان تاکنون، توجه به توصیه های بهداشتی را برای پیشگیری از این بیماری و سایر بیماری های مشابه آن مانند آنفلوانزا در هرمزگان ضروری دانست.

دکتر فاطمه نوروزیان افزود: مردم باید از دست دادن و روبوسی و در آغوش گرفتن دیگران حتی افراد سالم به شدت خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از افرادی که دارای علائم بیماری های تنفسی مانند عطسه و آبریزش بینی هستند خواست به دیگران نزدیک نشوند.

این مقام پزشکی خواستار کاهش حضور غیرضروری مردم در مکان های عمومی و استفاده حداقلی از وسایل عمومی مانند دستگاه های عابربانک و  آسانسور شد و اضافه کرد: استفاده از ماسک برای افراد سالم ضرورتی ندارد.

نوروزیان خاطرنشان کرد:ممنوعیت استفاده از قلیان همیشگی است که باید در شرایط کنونی بیشتر مورد توجه قرار گیرد و با توجه به استفاده از وسایل مشترک در مکان هایی مانند کافی شاپ ها و رستوران ها و وسایل حمل و نقل عمومی مانند تاکسی و اتوبوس، مردم نهایت دقت در میزان و چگونگی  استفاده از این مکان ها و وسایل آنها را داشته باشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آنفلوانزا تاکسی حمل و نقل عمومی روابط عمومی و امور بین الملل ممنوعیت استفاده از قلیان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۶۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر

رییس جمعیت هلال‌احمر، از تصویب ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ هلال‌احمر در مجمع عمومی جمعیت هلال احمر خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند، در ششمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر پس از بررسی‌های جزئی و کارشناسی مورد بحث در مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد همراهی مجلس و دولت با جمعیت هلال‌احمر هستیم و ثمره این همراهی خدمت بهتر به مردم است و این روند می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های بهداشتی، امدادی، درمانی و آموزشی توسط هلال‌احمر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نظارت و بازرسی امروز در هلال‌احمر جایگاه ویژه‌ای دارد، زیرا اولویت اول ما عملکرد شفاف است. این عملکرد شفاف کمک می‌کند تا اعتماد عمومی‌به هلال‌احمر هر روز بیش از گذشته شود. نباید فراموش کرد که دارایی اصلی هلال‌احمر همین اعتماد مردم به جمعیت است و باید در حفظ و ارتقای آن کوشید.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر همین اساس صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال‌احمر پس از تحلیل و بررسی تصویب شد تا امورات هلال‌احمر به صورت شفاف در مقابل نگاه نمایندگان مردم پیش برود.

دیگر خبرها

  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • آموزش؛ حلقه مفقوده در دیابت/ سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • کارشناس حقوقی: رای کمیته انضباطی درمورد هوادار سپاهان مطابق آیین‌نامه است
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • کار خوب پلیس در حمایت از شهروند خبرنگاران
  • افزایش سطح آب رودخانه دز/ بوستان‌های ساحلی دزفول تخلیه شدند