Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزاله شهبازی در حاشیه بازدید از روند اخذ رأی در شعب اخذ رأی کرج، در جمع خبرنگاران، افزود: امروز در گام دوم انقلاب به دنبال تشکیل مجلسی پرشور هستیم تا مردم نمایندگانی را انتخاب کنند که با وضع قوانین گره از مشکلات باز کنند و سبب رشد اقتصادی کشور شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دشمن محاصره را تنگ‌تر کرده و شاهد تحریم‌های ظالمانه‌ای هستیم در شرایط فعلی باید با وحدت و همراهی اقدامات سازنده‌ای را در این زمینه در پیش گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز گفت: در استان البرز نیز یک هزار و ۲۰۰ شعبه اخذ رأی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت دارند که از همان ساعات اولیه آغاز زمان رأی گیری با تراکم وصف ناشدنی در شعب مواجه بودیم.

شهبازی گفت: حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان خبر از مشارکتی پر شور در این دوره از انتخابات دارد.

وی گفت: امروز به رغم مشکلات اقتصادی در صنعت و دانش بنیان توانسته ایم به شکوفایی برسیم.

استاندار البرز افزود: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی بهترین‌های انتخاب می‌کنند تا گام‌های مؤثری در سایه وحدت برای حل مشکلات برداشته شود.

شهبازی گفت: نماینده‌ای که به مجلس راه می‌یابد در برابر تمام کشور مسئول است و نامزدها باید به وعده‌هایی که می‌دهند پای بند باشند.

وی با اشاره به اینکه مردم نیز باید پیگیر وعده‌ها و شعارهایی که داده شده باشند، روند برگزاری انتخابات در البرز به صورت مطلوب پیش می‌رود و تمام بسترها برای مشارکت حداکثری در این استان فراهم شده است.

استاندار البرز گفت: هرکسی که در انتخابات رأی می‌آورد از هر گروهی که باشد قابل احترام است و پس از تعیین نمایندگان مجلس در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سایه همدلی به حل مشکلات می‌پردازیم.

کد خبر 4858429

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب انتخابات 98 انقلاب استاندار البرز مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف دهه فجر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس مجلس شورای اسلامی قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: با بررسی جدیدترین و آخرین نقشه‌های هواشناسی و به دلیل ماهیت رگباری بارش‌ها که با رعدو برق، احتمال تگرگ و وزش باد نسبتاً شدید نیز همراه خواهد شد.

وی افزود: به دلیل احتمال وقوع سیلاب‌های محلی و مخاطراتی که به همراه خواهد داشت هشدار نارنجی فقط برای روز جمعه صادر شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: اطلاع رسانی‌های لازم به مسئولان استانی و نیروهای ذیربط انجام شد و اطلاع رسانی‌های لازم در استان صورت گرفت.

رحمان نیا افزود: احتمال آبگرفتگی و لغزندگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در استان وجود دارد بنابراین شهروندان در کنار حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

کد خبر 6095160

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • تنش آبی و نبود صنایع تبدیلی از چالش‌های مهم خدابنده است
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد