Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جلال مرادی پیش از ظهر جمعه پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات شهرستان همدان با بیان اینکه مردم همدان از ساعات اولیه امروز پای صندوق رأی حاضر شده ان، عنوان کرد: تمام عوامل اجرایی و نظارتی به عنوان یک امین آمادگی کامل را دارند تا حق مردم و داوطلبان در صندوق رأی حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: نظارت در استان همدان در حال انجام است و تاکنون مشکلی گزارش نشده و امیدواریم انتخابات پرشور و حماسی داشته باشیم تا باز هم مشتی محکم بر دهان آمریکا بکوبیم.

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه ۲۰ هزار نفر در استان همدان مسئول اجرا و نظارت بر انتخابات هستند، گفت: ۵ هزار نفر از عوامل نظارتی و هیئت نظارت در استان، شهرستان و بخش حاضر هستند.

وی گفت: ۲۷ هیئت نظارت در استان، ۱۰ هیئت نظارت در شهرستان و ۱۶ هیئت نظارت در بخش کار رصد و نظارت را انجام می‌دهند و این اطمینان وجود دارد که ناظرین امانتداری را انجام دهند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان بابیان اینکه طبق قانون ۱۰ ساعت زمان برای رأی‌گیری اولیه مد نظر است و در صورت نیاز تمدید می‌شود، گفت: فردا نتایج یازدهمین دوره انتخابات مجلس را اعلام کنیم.

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه در حوزه‌های انتخابیه کوچک‌تر نتایج آرا زودتر اعلام می‌شود و احراز هویت و تجمیع رأی نیز الکترونیکی انجام می‌شود، گفت: قبل از شروع انتخابات و در تبلیغات زودهنگام بوده ۵۰ مورد شکایت ثبت و پرونده تشکیل شده است.

وی گفت: ۱۰ مورد تخلف مستند نیز در سامانه شورای نگهبان ثبت و به استان ابلاغ شده که به دادستان‌های حوزه انتخابیه شهرستان‌ها اعلام شده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه در ایام تبلیغات مواردی گزارش شده که به دادستان بستگی دارد که آن را جرم عنوان کند یا خیر، گفت: امروز و تاکنون تخلفات و جرایم انتخاباتی نداشته‌ایم.

کد خبر 4858379

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف دهه فجر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس مجلس شورای اسلامی قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا نظارت بر انتخابات هیئت نظارت استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر،امیرحسین حسنی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری مسابقات قهرمانی کشور وزنه‌برداری اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و در بخش دختران و پسران از ۱۵ لغایت ۲۵ اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۵۵۰ وزنه‌بردار از ۳۱ استان کشور در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان با اشاره به هزینه برگزاری مسابقات گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برگزاری مسابقات برآورد شده است.

حسنی خاطرنشان کرد: همچنین در این مسابقات ۱۲۰ مدال توزیع و رقابت‌ها به صورت پخش زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت رشته وزنه‌برداری بیان کرد: آبان ۱۴۰۲ هیئت را تحویل گرفتم که تنها ۲۹ ورزشکار سازمان یافته داشت اما امروز ما ۱۴۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته وزنه‌برداری و ۱۱۲ ورزشکار در رشته کراس‌فیت داریم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان عنوان کرد: شهرستان‌های فعال ما همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، کبودرآهنگ و رزن است.

کد خبر 6092842

دیگر خبرها

  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند