Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:30:47 GMT

حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رای در اهواز

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۷۶۹۳

حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رای در اهواز

به گزارش ایرنا، از نخستین ساعات صبح امروز ، مردم اهواز با شور و شعف خاصی برای تعیین سرنوشت خود در شعب اخذ رای حضور یافتند که این مشارکت فعال تا ساعت ۱۲ همچنان ادامه دارد.

با گذشت چندین ساعت از آغاز رای‌گیری، صف‌های مردمی فشرده‌تر می‌شود و هیچ چیز مانع از حضور مردم در پای صندوق‌ها نشده است. حضور یکپارچه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تضمین کننده انقلاب اسلامی است و شرکت گسترده مردم باعث مشروعیت نظام اسلامی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حضور فعال مردمی، در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی است که به جهانیان ثابت می‌کند ملت ایران در برابر دشمنان اسلام می‌ایستد و توطئه های آنها را بو هوشیاری خنثی می‌کند.

حضور مسولان استان، ورزشکاران، هنرمندان و دیگر اقشار در کنار سایر آحاد مردم در پای صندوقهای رای ، نشاندهنده عمق اهمیت انتخابات برای ملت ایران است.

یکی از شهروندان اهوازی در شعبه ۲۳۳ اخذ رای واقع درمسجد فاطمه الزهرا اهواز در گفت و گو با ایرنا انگیزه خود برای شرکت در انتخابات را تحقق آرمانهای امام راحل و بیعت با مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: آمده ام تا فرد اصلح را انتخاب کنم.

محمد امیری افزود: بی شک با حضور در انتخابات به جهانیان ثابت می کنیم تا پای جان در راه دفاع از ولایت فقیه و نظام اسلامی ایستاده ایم و به دوستان و تمام مردم توصیه می کنم که هر چه سریع تر به پای صندوق های رای بیایند.

وی بیان کرد: تمام مردم ایران امروز یکپارچه  با هدف تحقق ایرانی آباد و توسعه محوردر انتخابات شرکت می کنند .

جواد حردانی قهرمان پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن نیز پس از انداختن رای خود به خبرنگار ایرنا گفت: مردم با حضور پرشکوه خود در پای صندوق های رای، حماسه سیاسی دیگری را رقم می زنند. بی شک ما ورزشکاران نیز در تعیین سرنوشت ملت ایران نقش خود را ایفا می کنیم و همگام با سایر مردم حماسه تاریخی خلق می کنیم.

وی با بیان اینکه ورزشکاران دراین میدان نیز برای کشور افتخارآفرین هستند و ملت را سربلند می کنند گفت: معتقدم ورزشکاران علاوه بر حضور خود در پای صندوق‌های اخذ رای، می توانند نسبت به تشویق آحاد مردم و خانواده‌ها به رای دادن کمک کنند.

علی آقایی که ۲۵ سال دارد نیز در شعبه اخذ رای مسجد حضرت ابوالفضل واقع در منطقه کیان اهواز اظهار داشت: حضور گسترده مردم به ویژه جوانان نشان دهنده پایبندی به نظام اسلامی و ولایت فقیه است و قطعا با شرکت در انتخابات وظیفه دینی و شرعی خود را انجام می دهیم.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات این دوره به خاطر توطئه‌های دشمنان از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است و بر خود واجب دانستم که در ساعات اولیه پای صندوق رای حاضر شوم.

یکی از کارمندان ثبت احوال نیز در شعبه ۲۳۳ واقع در مسجد فاطمه الزهرا اظهار داشت: حضور ما در پای صندوق های رای، لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبتنی بر خلق حماسه سیاسی است. مردم ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات از خود شهیدان پاسداری و حماسه ای تاریخی خلق می کنند که جهانیان را حیرت زده خواهد کرد.

وی بیان کرد: من نیز امروز آمده‌ام تا علاوه بر انتخاب افرادی انقلابی و متخصص، به رهبرم لبیک بگویم و امیدوارم که افراد انقلابی، کاردان، عمل‌گرا، متخصص و مردم دار وارد مجلس شوند تا گره از کار مردم باز کنند.

این کارمند با بیان اینکه مردم ایران نسبت به مواضع دشمنان جمهوری اسلامی حساسیت نشان می دهند افزود: زمانی‌ که دشمنان در مقابل نظام موضع می‌گیرند مردم پاسخ محکمی به آنها می‌دهند.

یک نوجوان اهوازی نیز که در مسجد زین العابدین اهواز مشغول رای دادن بود، گفت: احساس قدرت و غرور می کنم که توانستم برای نخستین بار با رای خودو به خط خودم، فرد اصلح را انتخاب کنم. ما رهبرمان را دوست داریم و جانمان را فدای رهبر می کنیم و همواره پشتیبان ایشان هستیم.

وی بیان کرد: در این انتخابات بازنده دشمنان انقلاب اسلامی هستند و ملت ایران هیچ گاه تسلیم خواسته های آنها نخواهد شد.

این نوجوان با بیان اینکه با شرکت در انتخابات نخواهیم گذاشت که خون شهیدان پایمال شود گفت: شرکت ما در این انتخابات مشت محکمی بر دهان آمریکا، اسرائیل و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی خواهد بود.

۸۹۱ نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان ثبت نام کرده بودند که ۶۶۳ نفر (۷۷ درصد) در هیات‌های اجرایی و ۳۹۲ نفر در شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.

خوزستان دارای ۱۸ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

براساس آمار اعلام شده ، میزان مشارکت سیاسی مردم استان خوزستان در انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی بیش از ۵۵ درصد بوده است.

برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی اهواز انتخابات مجلس شورای اسلامی اهواز مجلس شورای اسلامی پای صندوق های رای پای صندوق ملت ایران اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری ورامین گفت: غفلت یاران پیامبر اسلام (ص) از تنگه احد موجب شهادت حضرت حمزه (ع) و مجروح شدن مولا علی (ع) شد.

وی با تجلیل از ملت ایران به خاطر هشیاری در صحنه‌ها و تنگه‌های انقلاب افزود: ۲۲ بهمن و انتخابات سال ۱۴۰۲ و خروش عمومی در روز قدس امسال تنگه‌هایی بود که ملت ایران سربلند بیرون آمد و رضایت رهبری معظم انقلاب اسلامی را به همراه داشت.

محمودی گفت: آقا فرمودند باید از این ملت تشکر کرد و تشکر زبانی کافی نیست و باید تشکر عملی کرد لذا باید مسئولان با خدمت هرچه بیشتر قدردان حضور مردم باشند.

امام جمعه موقت ورامین خطاب به مسئولان گفت: یک روزی بود آرزو می‌کردیم، در این جایگاه‌ها افراد دلسوز قرار گیرند و بهتر خدمت کنند و اکنون ما در این جایگاه‌ها قرار گرفتیم و نایب امام زمان (عج) از ما انتظار خدمت شایسته به مردم را دارند که اگر کوتاهی کنیم در قیامت باید پاسخگو باشیم.

محمودی با اشاره به قرار داشتن در آستانه دور دوم انتخابات مجلس در ورامین اظهار امیدواری کرد مردم دشت ورامین در مرحله دوم انتخابات نیز مشارکت خوبی داشته باشند و از تلاش‌های هیأت اجرایی و نظارت در برگزاری انتخابات تقدیر کرد.

کد خبر 6088184

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی